کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تازه‌ترین خبر از وضعیت حمید هیراد

12 ارديبهشت 1400 ساعت 14:10


گروه فرهنگی: حمید هیراد خواننده موسیقی پاپ کشورمان روز گذشته (شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰) با علایم ابتلا به کرونا به پزشک مراجعه کرده، پس از انجام تست‌های اولیه مشخص شد که این خواننده مبتلا به ویروس کرونا است.

 از آنجایی که هیراد چند سالی است درگیر بیماری سرطان است، این خواننده بلافاصله تحت نظارت پزشک معالجش قرار گرفته و در بیمارستان دکتر شریعتی بستری شده است.ویروس کرونا در یک سال گذشته ثابت کرده که برای افرادی که بیماری‌های زمینه‌ای دارند، به شدت خطرناک است. سال گذشته بود که خبر ابتلای حمید هیراد به سرطان منتشر شد. این خواننده سال‌ها با این بیماری درگیر و به طور مرتب تحت شیمی درمانی بوده است.
 
اطلاعات ما نشان می‌دهد که کمتر از یک هفته پیش حمید هیراد تحت شیمی درمانی بوده است. از آنجایی که شیمی درمانی سیستم ایمنی بدن را ضعیف می‌کند، بدون شک ابتلای این خواننده به ویروس کرونا، برای سلامت او بسیار خطرناک است.از این رو شاید بهتر باشد که وزارت بهداشت برای بیماران خاص سهمیه‌ای خاص برای دریافت واکسن کرونا در نظر بگیرد.
 
وزارت بهداشت حتی برای هنرمندان پیشکسوت هم هنوز سهمیه ویژه‌ای در نظر نگرفته است. روز گذشته بود که نیکنام حسینی پور مدیرعامل مؤسسه هنرمندان پیشکسوتان گفته بود که هنوز رایزنی‌هایش برای راضی کردن وزارت بهداشت برای اختصاص سهمیه واکسن برای هنرمندان پیشکسوت به نتیجه نرسیده است.حسین‌پور گفته بود که حتی حاضر است ساختمان مؤسسه هنرمندان پیشکسوت را به محل تزریق واکسن کرونا به هنرمندان پیشکسوت اختصاص دهد. با این حال هنوز وزارت بهداشت در این باره کاری انجام نداده است.
 
ضروری است که وزارت بهداشت پیش از وقوع اتفاق‌های ناگوار، برای افرادی که بیماری‌های خاص و زمینه‌ای دارند سهمیه‌ واکسن کرونا در نظر بگیرد. از سوی دیگر هم واکسیناسیون هنرمندان پیشکسوت با توجه به در معرض خطر بودن این قشر لازم و فوری به نظر می‌آید.


کد مطلب: 269666

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/269666/تازه-ترین-خبر-وضعیت-حمید-هیراد

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir