به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۲/۱۲ ساعت ۱۵:۵۹
کد مطلب : ۲۶۹۶۸۸
ترکیب آرای گزینه‌های پیشنهادی جبهه اصلاحات

آقایان اصلاح‌طلب؛ ظریف بدنامتان خواهد کرد

آقایان اصلاح‌طلب؛ ظریف بدنامتان خواهد کرد
گروه سیاسی: آذر منصوری، سخنگوی جبههٔ‌ اصلاحات ایران، گفت: فهرست افرادی که توسط حداقل ۱۰ عضو مجمع عمومی جبههٔ اصلاحات ایران برای ارزیابی نامزدی ریاست‌جمهوری‌شان در جبهه اصلاحات ایران به دبیرخانهٔ مجمع پیشنهاد شده‌اند از این قرار است (به ترتیب تعداد پیشنهاددهنده):
۱- محمدجواد ظریف (۳۷ پیشنهاد)
۲- اسحاق جهانگیری (۳۵ پیشنهاد)
۳- مصطفی تاج‌زاده (۳۲ پیشنهاد)
۴- مسعود پزشکیان (۲۵ پیشنهاد)
۵- محمدرضا عارف (۲۱ پیشنهاد)
۶- محسن هاشمی (۲۰ پیشنهاد)
۷- محمد شریعتمداری (۱۹ پیشنهاد)
۸- مصطفی کواکبیان (۱۵ پیشنهاد)
۹- محمد صدر (۱۳ پیشنهاد)
۱۰- محمود صادقی (۱۲ پیشنهاد)
۱۱- شهیندخت مولاوردی (۱۱ پیشنهاد)
۱۲- زهرا شجاعی (۱۱ پیشنهاد)
۱۳- عباس آخوندی (۱۱ پیشنهاد)
۱۴- صادق خرازی (۱۰ پیشنهاد)
در جلسهٔ‌ امروز مجمع عمومی دربارهٔ مراحل بعدی ارزیابی نامزدها در جبههٔ‌ اصلاحات ایران تصمیم‌گیری خواهد شد.

در همین رابطه حسین یزدی از فعالان مطبوعاتی در توییتی نوشت: ظریف شما اصلاح‌طلبان را در تاریخ بدنام خواهد کرد، این تلاش برای ماندن در قدرت به هر قیمت و بهاء اشتباه مهلک شما خواهد بود.
برچسب ها: جبهه اصلاحات

۱۴۰۰/۰۲/۱۲ ۱۶:۱۸
این اقای یزدی کیه سابقه تفکر وپیشینه اش چیه،برای اصلاح طلبان ومردم دلسوزی میکنه،مردم باید این اقا را بشناسند ببینند نیت وهدفش واستدلالهای کارشناسی اون چیه که خیلی صریح حرف میزنه البته نظرش قابل بحث است،صرف یکی دو دیدگاه ونظر نمیتوان یه فرد را تائید وتکذیب کرد ونمره داد باید یه پروسه چندین ساله عملکرد فرد را سنجید وارزش گذار کرد. (372096)
۱۴۰۰/۰۲/۱۲ ۱۶:۲۶
بدبختی اینجا است اصلاح طلب اصلا حاضر نیست بفهمه خود را به خواب و نفهمی زده ظریف اصلا اصلاح طلب هم نیست یک حسن روحانی دیگر است کارگزاران آمده بودند که اصلاح طلبی را از بین ببرند عارف هم دیگه اصلاح طلب نیست از مواضعشان میشه فهمید که اصولگرا هستند جهانگیری هم که 8 سال بود چه کرد؟ بدترین تصمیمات را میگیرند و در انتخابات به نظر من با این روشی که در پیش گرفته اند شکست سنگین خواهند داشت
هیچ گزینه خوبی در این لیست و اکثرا هم رد صلاحیت هستند (372097)
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۰۲/۱۲ ۱۷:۳۴
درود موافقم (372100)
.
Norway
۱۴۰۰/۰۲/۱۲ ۲۰:۲۸
ذات واقعی اصلاح طلبان پیش مردم عیان شده ، حالا چه ظریف باشه یا تاج زاده یا هر کس دیگری ، تو این انتخابات مردم سیلی محکمی بر اصلاح طلبان خواهند زد تا دیگر هوای فریب مردم را نداشته باشند . کاش این اصلاح طلبان کمی از روی این مردم خجالت میکشیدند و ذره ای حیا داشتند و مدام وعده های دروغین نمیدادند . شرم بر شما اصلاح طلبان که جز ماله کشی و خیانت به مردم و دادن وعده های دروغین کار دیگری نکرده اید . (372104)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها