کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

گسترش محدودیت‌های سفر هوایی در پرتغال

12 ارديبهشت 1400 ساعت 16:55


گروه فرهنگی: پرتغال محدودیت‌های سفر هوایی را که ممنوعیت سفرهای غیرضروری از کشورهایی با آمار بالای ابتلا به کرونا را شامل می‌شود تمدید می‌کند.به گزارش ایسنا، پرتغال محدودیت‌های پروازهای غیرضروری از کشورهایی را که آمار بالای ابتلا به کرونا را به ثبت رسانده‌اند تا ۱۶ «می» تمدید و هند را نیز به دلیل افزایش شمار مبتلایان به فهرست این کشورها اضافه می‌کند.
 

بر اساس این محدودیت سفری، مسافران کشورهایی همچون آفریقای جنوبی، برزیل، فرانسه و هلند فقط درصورتی که دلیل موجهی همچون سفر مربوط به کسب و کار یا درمان داشته باشند می‌توانند وارد پرتغال شوند.با این حال مسافران ورودی به پرتغال باید ۱۴ روز در قرنطینه بمانند.اضافه کردن هند به این فهرست یعنی پرتغال نیز به جمع سایر کشورهایی که محدودیت‌های سفری برای هند وضع کرده‌اند پیوسته است. روز شنبه اسپانیا هم اعلام کرده بود مسافرانی که از هند به این کشور سفر می‌کنند باید برای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا ۱۰ روز در قرنطینه بمانند.

مقام‌های پرتغال همچنین اعلام کرده‌اند پرواز از اسپانیا و  آلمان به این کشور فقط برای دلایل ضروری امکان‌پذیر خواهد بود.خبر تمدید و گسترش محدودیت‌های سفرهای هوایی پرتغال درست در روزی اعلام شد که بخش زیادی از این کشور مرحله پایانی کاهش محدودیت‌های ناشی از کرونا را آغاز کرده است.با کاهش قابل‌توجه شمار ابتلا به ویروس در پرتغال، روند کاهش محدودیت‌های قرنطینه از اواسط مارس آغاز شد. مدرسه‌ها، رستوران‌ها، کافه‌ها، موزه‌ها، مراکز خرید و تعدادی دیگر از مکان‌های غیرضروری با پروتکل‌های سختگیرانه آغاز به کار کرده‌اند.


کد مطلب: 269697

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/269697/گسترش-محدودیت-های-سفر-هوایی-پرتغال

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir