به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۲/۱۲ ساعت ۱۷:۰۱
کد مطلب : ۲۶۹۷۰۱

چاپ مجدد رمان «سرزمین خانه‌به‌دوش‌ها»

چاپ مجدد رمان «سرزمین خانه‌به‌دوش‌ها»
گروه فرهنگی: پس از آن که اقتباس سینمایی کتاب «سرزمین خانه‌به‌دوش‌ها» نوشته «جسیکا برودر» موفق به دریافت سه جایزه اسکار شد، این رمان به چاپ مجدد رسید.انتشارات تازه تاسیس سویفت پرس ۱۰ هزار نسخه جدید از رمان سرزمین خانه‌به‌دوش‌ها نوشته جسیکا برودر منتشر می‌کند. این رمان اولین بار بهار امسال در انگلیس منتشر شد و تا قبل از اعلام نتایج اسکار، ۲۰ هزار نسخه از آن به فروش رفته بود.
 
سرزمین خانه‌به‌دوش‌ها روایتگر داستان زنی است که در جریان رکود اقتصادی تمام دارایی خود را از دست می‌دهد و سفری به غرب آمریکا را آغاز می‌کند تا مثل یک عشایر مدرن زندگی کند.دایانا بوکاردو مدیر کل انتشارات سویفت در این باره می‌گوید: به عنوان یک انتشارات مستقل که اولین سال از فعالیت خود را پشت سر می‌گذارد، مفتخریم کتاب مهمی که الهام بخش ساخت این فیلم پرافتخار شد را چاپ می‌کنیم. همزمان با بازگشایی کتابفروشی‌ها (در انگلیس) زمان مناسبی برای چاپ مجدد این کتاب است که حرف های زیادی درباره اقتصاد معاصر برای گفتن دارد. (سرزمین خانه‌به‌دوش‌ها) یک کتاب با ارزش‌های برتر انسانی است که حتما باید خواند آن هم در دوره‌ای که به دنبال بهترین راه برای بازسازی جامعه پس از رهایی از همه‌گیری کرونا هستیم.
 
فیلم سرزمین خانه‌به‌دوش‌ها به کارگردانی کلویی ژائو و بازی درخشان فرانسیس مک دورمند، بامداد دوشنبه (۶ اردیبهشت) در نودوسومین دوره از مراسم اهدای جوایز اسکار جایزه بهترین فیلم، بهترین کارگردانی و بهترین بازیگر نقش اول زن را از آن خود کرد. این فیلم قبل از اسکار، این دوره از جوایز سینمایی بفتا و گلدن گلوب را نیز درو کرده بود.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها