به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۵:۱۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۲/۱۲ ساعت ۱۷:۴۹
کد مطلب : ۲۶۹۷۲۷

سریال «خانه اژدها» در کرونا ساخته می‌شود

سریال «خانه اژدها» در کرونا ساخته می‌شود
گروه فرهنگی: مقدمات اولیه ساخت فصل اول سریال «خانه اژدها» که روایتی از ۳۰۰ سال قبل از «بازی تاج و تخت» است، فراهم شده است.شبکه اچ بی او که تهیه کننده سریال «بازی تاج و تخت» است، سریال جدیدی با نام «خانه اژدها» را در همان ژانر و فضا  می‌سازد.این سریال که مقرر شده در سال ۲۰۲۲ به پخش برسد، از شبکه اچ بی او و پایگاه اچ بی او مکس منتشر خواهد شد.
 
سریال «خانه اژدها» بر اساس کتابی به نام «آتش و خون» اثر جورج آر. آر. مارتین ساخته می‌شود؛ او نویسنده مجموعه فانتزی «ترانه یخ و آتش» است که سریال «بازی تاج و تخت» نیز بر اساس کتاب اول همین مجموعه ساخته شده است.در نوشتن فیلم نامه این سریال علاوه بر جورج مارتین، رایان کندال و میگل اسپاچنیک (کارگردان برخی قسمتهای «بازی تاج و تخت») نیز مشارکت داشته‌اند؛ میگل اسپاچنیک چند قسمت از فصل اول این سریال را هم کارگردانی خواهد کرد.
 
بر اساس این گزارش، صفحه رسمی سریال در توییتر عکسی را منتشر کرده که بازیگران را در سالنی بزرگ و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی به خاطر کرونا، در حال خواندن فیلم‌نامه  نشان می‌دهد.شبکه اچ بی او در پی موفقیت سریال «بازی تاج و تخت» چند سریال را با محوریت موضوعات تخیلی و مرتبط با دنیای وستروس که داستان‌هایی نوشته جورج مارتین هستند را در دست ساخت دارد. یکی از این سریال‌ها «داستان‌های دانک و اگ» (Tales of Dunk and Egg)‏ نام دارد.
برچسب ها: سینمای جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها