به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۰۹:۵۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۲/۱۲ ساعت ۱۷:۵۰
کد مطلب : ۲۶۹۷۲۸

رئال مادرید علاقه‌مند به جذب لواندوفسکی

رئال مادرید علاقه‌مند به جذب لواندوفسکی
گروه ورزشی: روبرت لواندوفسکی که در سال‌های اخیر نام خود را به عنوان یکی از بهترین مهاجمان اروپا برسر زبان‌ها انداخته است، در رادار باشگاه رئال مادرید قرار دارد. نشریه اسپانیایی «آاِس» چاپ مادرید گزارش داد؛ باشگاه رئال مادرید نسبت به جدب مهاجم لهستانی باواریایی‌ها علاقه‌مند است، این در حالی است که زین‌الدین زیدان به دنبال تقویت خط حمله تیمش است.

نشریه «بیلد» آلمان هم روز گذشته خبر داده بود که مدیر برنامه‌های لواندوفسکی 32 ساله قصد دارد با مدیران باشگاه بایرن مونیخ ملاقاتی داشته باشد که نتیجه آن یا تمدید قرارداد این بازیکن خواهد بود یا منجر به جدایی او از جمه سرخپوشان مونیخی خواهد شد.«آاِس» هم خبر داده که مدیر برنامه‌های لواندوفسکی پیش از باز شدن پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی پیش‌رو به پیشنهاداتی که به این بازیکن می‌شود، گوش فرا خواهد داد.

روبرت لواندوفسکی که تا سال 2023 تحت‌قرارداد باشگاه بایرن مونیخ است و ارزشش در بازار نقل‌وانتقالات هم 60 میلیون یورو است، تاکنون در 326 بازی که برای باواریایی‌ها به میدان رفته، 288 گل به ثمر رسانده است.او در فصل جاری هم روی فرم و شکل خوبی است و در 37 بازی، آمار 43 گل‌زده و هشت پاس‌گل را از خود برجای گذاشته است.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها