به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۷:۱۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۲/۱۲ ساعت ۱۷:۵۹
کد مطلب : ۲۶۹۷۳۳

آمار و ارقامی جالب از زندگی زنان دنیا

آمار و ارقامی جالب از زندگی زنان دنیا
گروه اقتصادی: زنان در کشور‌های مختلف شیوه‌های خود را برای زندگی دارند که در این بین آمار‌های جالبی نیز از زندگی آن‌ها به دست آمده که در این گزارش می‌توانید بخوانید.حدود ۱۴ ترلیون دلار از سرمایه‌های فردی در دست تمام زنان جهان است که آن‌ها انتظار دارند این مبلغ در سال‌های نه چندان دور به ۲۲ ترلیون دلار برسد. ۹۵ درصد زنان در دوره‌ای از زندگی خود تصمیم گیرنده اصلی مالی خانواده خود بوده اند.  نتیجه یک تحقیق نشان می‌دهد که تعداد زنانی که قبل از بازنشستگی اقدام به پس انداز پول برای دوران بازنشستگی می‌کنند ۳۷ درصد بیشتر از مردان است.

 تعداد زنان فقیر بالای ۶۵ سال ۱۱ درصد از تعداد کل زنان جهان است و این رقم برای مردان ۷ درصد است. ۷۵ درصد از کل زینفعان جامعه تامین اجتماعی در جهان را زنان تشکیل می‌دهند.زنان چهار برابر بیشتر از مردان همسر خود را از دست داده اند. ۸.۷ میلیون زن بالای ۶۵ سال در ایالت متحده زندگی می‌کنند که شوهر خود را از دست داده اند.

سالانه حدود ۷۰۰ هزار زن، همسر خود را از دست می‌دهند و یک آمار جالب نشان می‌دهند زنان از زمانی که همسر خود را از دست می‌دهند تا زمان مرگ خودشون به طور میانگین ۱۴ سال عمر می‌کنند.۷۰ درصد از زنانی که همسر خود را از دست می‌دهند، تنها یک سال بعد تمام حساب‌ها و سرمایه‌های مشترک خود را تغییر می‌دهند و همچنین سرمایه‌های خود را در زمینه دیگری سرمایه گذاری می‌کنند.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها