به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۷:۳۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۲/۱۲ ساعت ۱۹:۰۴
کد مطلب : ۲۶۹۷۴۱

تاپینگ بستنی - معرفی برترین فروشندگان تاپینگ بستنی صنعتی و فانتزی

گروه کسب و کار:
تاپینگ بستنی چیست؟ 

تاپینگ بستنی
تاپینگ بستنی امروز به یکی از ضروری ترین و مهمترین تجهیزات مورد نیاز در مغازه های بستنی و آبمیوه فروشی و کافی شاپ ها تبدیل شده است. تاپینگ بستنی در ابعاد مختلفی ساخته می شود ودر دو نوع صنعتی و فانتزی جهت نگهداری انواع بستنی با طعم و رنگ های متفاوت مورد استفاده قرار می گیرد و دارای تعداد متغیری لگن جهت نگهداری بستنی است. همچنین تعبیه  LED در بالای درب این تاپینگ جلوه خاصی به این دستگاه داده است و داشتن درب های شیشه ای موجب می شود تا مشتریان به راحتی بستنی خود را انتخاب کنند.

تاپینگ بستنی سیلور
تاپینگ های بستنی سیلور ساخته شده از بهترین متریال های موجود در بازار می باشند که دارای ۱۸ ماه گارانتی و پنج سال خدمات پس از فروش هستند. 
شما مشتریان گرامی می توانید تاپینگ بستنی مورد نظر خود را با طرح، رنگ و ابعاد مورد نظر خود در مجموعه سیلور سفارش دهید و بر حسب سلیقه خود نام مغازه و فروشگاه خود را بر روی دستگاه حک کنید. 
مشتریان گرامی جهت مشاوره و خرید می توانند با کارشناسان فروش در مجموعه سیلور تماس حاصل فرمایند و در صورت تمایل به خرید حضوری به آدرس ما مراجعه کنند.
صنایع برودتی سیلور این افتخار را دارد که در زمینه ی تولید انواع تاپینگ های بستنی در خدمت شما عزیزان باشد. 
برای اطلاعات بیشتر به وب سایت https://silver-co.ir/ مراجعه کنید
صنایع برودتی اورست تولید کننده اقلام فروشگاهی و تجهیزات صنعتی میباشد.
این مجموعه با داشتن 20سال سابقه درخشان در زمینه تولید یخچال های صنعتی تاپینگ بستنی و انواع تجهیزات برودتی توانسته است تصور خوبی را از خود در اذهان عمومی به جای بگذارد
مجموعه اورست برودت بهترین گذینه برای خرید آنلاین و حضوری محصولات مورد نیاز شما می باشد.

تاپینگ بستنی (یخچال بستنی ویترینی)
فروش انواع تاپینگ بستنی
تاپینگ بستنی یک دستگاه فوق کاربردی در بستنی فروشی ها است که بیشتر از همه چیز جنبه نمایشی دارد و به کمک ظاهری که دارد کاملا مناسب برای به نمایش گذاشتن انواع بستنی ژلاتو و میوه ای میباشد.
تاپینگ صنعتی در دو مدل فانتزی و صنعتی قابل تولید است.
مدل های فانتزی دارای کابینی همانند فریزر صندوقی هستند و فقط یک شیشه محافظ جهت وجود پیشخوان بر روی این کابین نصب شده است.
در مدل صنعتی این تاپینگ بستنی ایتالیایی  بدنه تماما از استیل نگیر تولید شده است. شیشه ها از جنس سکوریت(نشکن )میباشد و همچنین میتونا از دو مدل شیشه تخت و محدب استفاده نمود.
یکی دیگر از زیبایی های ظاهری این تاپینگ بستنی اسکوپی مجهز بودن آن به لوگو cnc می باشد.
این لوگو سی ان سی همان برش لیزر است که میتونا به دلخواه مشتری جمله خوش آمد گویی یا نام برند فروشگاه باشد و با روشنایی ال ای دی 7رنگ به زیبایی هرچه تمام تر بدرخشد.
قیمت تاپینگ بستنی ژلاتو کاملا بستگی به تعداد لگن های آن و همینطور آیتم های کم و زیاد آن دارد.
خرید تاپینگ بستنی صنعتی را میتوانید از صنایع برودتی اورست و در کمترین زمان انجام دهید.
تاپینگ بستنی صنعتی

فروش انواع تاپینگ صنعتی
تاپینگ های صنعتی تولید شده در مجموع اونیور که دارای ۱۸ماه گارانتی می باشد‌.
تاپینگ‌ نوعی فریزر ویترینی می باشد که میتوان انواع بستنی های میوه ای متنوع را در آن به نمایش و فروش گذاشت.
این نوع تاپینگ معمولا در بستنی فروشی های زنجیره ای مانند بستنی نعمت،بستنی صمد و... و آبمیوه فروشی ها استفاده میشود.
این دستگاه دارای دمایی تا ۲۴- میباشد که باعث جلوگیری از آب شدن بستنی میشود.
داخل این نوع تاپینگ بنماری های جداگانه ای وجود دارد که میتوان داخل هر یک از این بنماری ها طمع های مختلف بستنی یا دسر را گذاشت.
 تاپینگ های صنایع برودتی اونیور دارای نورپردازی های LED میباشد که در زیباتر شدن تاپینگ و محیط فروشگاه کاربرد فراوانی دارد.
هر چقدر تعداد بنماری ها بیشتر باشد نیروی بیشتری جهت خنک کردن تاپینگ  نیاز است و قدرت موتور افزایش پیدا می‌کند.

صنایع برودتی اونیور مفتخر است با سابقه ۲۵ سال در خدمت شما عزیزان در زمینه انواع یخچال و فریزر های صنعتی وتاپینگ های بستنی باشد.
آدرس سایت اونیور www.univer.ir

انواع تاپینگ
تاپینگ ها ی بستنی در دو نوع ساخته می شوند : تاپینگ صنعتی تاپینگ فانتزی
تاپینگ ها چه تفاوتی با هم دارند؟
تنها تفاوتی که این دونوع تاپینگ با هم دارند ابعاد و تعدادلگن ها یا بنماری های درون آن ها است.تاپینگ فانتزی از ۶ لگن تا ۹ لگن ساخته می شود تاپینگ صنعتی از ۱۰ الی ۲۰ لگن ، به همین منظور هر خریدار بستگی به متراژ مغازه اش تاپینگ را انتخاب و خریداری می کند .تاپینگ های  بستنی نه تنها در ایران بلکه درکشورهای دیگر نیز ساخته می شود.
تاپینگ یستنی صنعتی در تعداد لگن های متفاوت تولید می گردد که تاپینگ  ۱۰ لگن یکی از پر فروش ترین  و به صرفه ترین دستگاه های فروش بستنی اسکوپی در صنایع تولیدی برودت سرما می باشد. برای سالم ماندن و بهداشت بستنی های داخل لگن های این دستگاه شیشه های محدب با ارتفاع ۴۰ الی ۵۰ سانتی متر ساخته شده است .همچنین برای بهتر دیده شدن بستنی ها از نوپردازی ال ای دی استفاده شده است. در زیر دستگاه چرخ هایی قرارداده شده تا حمل و نقل آن راحت تر باشد. در بدنه این دستگاه عایق فوم تزریق شده تا از هدر رفتن دمای داخل تاپینگ جلوگیری کند. بدنه دستگاه استیل ضد زنگ می باشد.
برای نمایش محصولات تاپینگ برودت سرما به صفحه تاپینگ بستنی برودت سرما مراجعه کنید.

تاپینگ بستنی میوه ای 
در فصل تابستان یکی از بهترین خوردنی هایی که می تواند شما را سرحال کند انواع بستنی است. اما به دلیل گرمای هوا حتماً می بایست محصولات را در محلی بسیار سرد نگه داری کرد برای منظور تاپینگ ها که یکی از انواع فریزر صنعتی به شمار می آید.
تاپینگ بستنی میوه ای یکی از بهترین سیستم های برودتی است که می توان از آن جهت نگهداری بستنی استفاده کرد جنس این تاپینگ از استیل خالص است که در برابر برودت مقاوم بوده و از دسته فلزات بهداشتی و باکیفیت می باشد و البته می توان از جنس PVC که از پلاستیک های مستحکم می باشد نیز استفاده کرد همچنین جنس لگن های کاربردی در این دستگاه از استیل خالص و نگیر می باشد‌ و در ساخت دستگاه های تاپینگ بستنی از گازهای مبرد استفاده می شود.
تاپینگ های بستنی میوه‌ای که در صنایع برودتی یخچالسازان تولید می شوند با سرمادهی بالا و بدون برفک در ابعاد مختلف مناسب برای نگهداری انواع بستنی های میوه ای و سنتی هستند.

صنایع برودتی یخچالسازان برای ساخت تاپینگ های بستنی میوه‌ای از بهترین کمپرسور های روز دنیا به صورت کم مصرف و بازدهی بالا استفاده گردیده است.
تمامی ورقه های به کار رفته از نوع استنلس استیل می‌باشد و داخل کابین این تاپینگ ها از نور پردازی LED برای زیبایی هرچه بیشتر محصولات داخل دستگاه استفاده شده است و همچنین شما عزیزان می توانید نام و لوگوی فروشگاه خود را بر روی دستگاه تعبیه کنید.
این دستگاه حالتی ویترینی و نمایشی داشته و نمای داخلی آن به راحتی قابل نمایش است، این عامل در جذب بیشتر مشتری تاثیرگذار است.

صنایع برودتی یخچالسازان با سابقه ای درخشان یکی از تولیدکنندگان بنام و مجهز در تولید تاپینگ بستنی میوه ای می باشد که حافظ خاطرات خوب شما در بستنی فروشی های کشور می باشد.
فروش انواع تاپینگ بستنی یخچال سازان
دیگر مجموعه هایی که در زمین تاپینگ بستنی فعالیت دارند به همراه آدرس سایت های آن ها
1.    صنایع برودتی اورانوس www.uranoosboroodat.com
2.    صنایع برودتی زئوس www.zeusboroodat.com
3.    آرامیس مارکت www.aramismarket.ir
4.    کلد سنتر www.coldcenter.org
5.    البرز برودت www.alborzboroodat.ir

     
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها