به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۰:۲۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۲/۱۲ ساعت ۲۰:۲۱
کد مطلب : ۲۶۹۷۴۵
قاضی‌زاده هاشمی:

ظریف را که می‌بینم یاد «یاران معاویه» می‌افتم!

ظریف را که می‌بینم یاد «یاران معاویه» می‌افتم!
گروه سیاسی: امیرحسن قاضی‌زاده هاشمی (عضو هیات رییسه مجلس) که این روزها در قامت داوطلب انتخابات کاندیدای ریاست جمهوری سفرهای استانی اش را آغاز کرده است در واکنش به انتشار فایل صوتی ظریف در حوزه علمیه شهید صدوقی فاز۵ استان قم گفت:شک نکنید صوت ظریف به صورت تعمدی لو رفت و پخش شد، این صوت برای ایجاد فاصله نظام و مردم منتشر شد و دقیقا سناریوی انتشار صوت ظریف شبیه سناریوی انتشارصوتی ست که قبل از انتخابات سال ۹۶ پیرامون اعدام ها منتشر شد.
به گرارش دیده‌بان ایران؛ بخش هایی از اظهارات این نماینده مجلس یازدهم را در ادامه می خوانید:
*آمدند با انتشار صوت ظریف دوگانه دیپلماسی و میدان، دوگانه جنگ و صلح طراحی کردند و خواستند این گونه به مردم القا کنند که امثال حاج قاسم میخواستند جنگ درست کنند و ما دنبال صلح بودیم.
*ظریف با سخنانش در این صوت به خودش بمب بست و به صورت انتحاری خودش را منفجر کرد تا بتواند به اسطوره بزرگی مثل حاج قاسم آسیب بزند.
*باید به نظام لیبرال تبریک گفت که سربازان فدایی همچون ظریف دارد که حاضر است به خودش بمب ببندد و خودش را منفجر کند تا به حاج قاسم آسیب بزند و ظریف به شکلی خود را فدای سیستم باطل لیبرال و غرب کرد که انسان را یاد یاران معاویه و آن جمله امیرالمومنین علی(ع) می اندازد که ای کاش چند نفر از یاران معاویه را داشتم....
*شما محبوب تر از حاج قاسم سراغ دارید؟ درگیر شدن با حاج قاسم و زدن چنین اسطوره بزرگی از کسی جز ظریف بر نمی آمد و به دنبال این بودند که با این کار در یکی از مقدس ترین اسطوره نظام که امتداد یک مبنای فکری ست و یک اجماع عمومی ایجاد میکند علامت سوال و شبهه ایجاد کنند.
*عناصر اصلی دولت همگی امنیتی هستند و مسئول برنامه آقای ظریف هم که آقای آشناست خودش از افراد امنیتی ست و این موضوع که می گویند صوت لو رفت بیشتر شبیه یک شوخی ست.
*آمده ام که میدان را توسعه دهم، میدانی که حاج قاسم علمداری اش را میکرد. آمده ام میدانی که شهدای والامقام احمدی روشن در هسته ای، طهرانی مقدم در موشکی و سلیمانی در منطقه بوجود آوردند را تقویت کنم. اگر اینها نبودند اصلا قدرتهای جهانی امثال ظریف را برای مذاکره به حساب نمی آورند.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها