به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۰/۱۴ ساعت ۲۳:۴۷
کد مطلب : ۲۶۹۸۰

لواندوفسکي با بايرن‌مونيخ قرارداد امضا کرد

گروه ورزشی: باشگاه بايرن‌مونيخ رسما اعلام کرد که روبرت لواندوفسکي را از بروسيا دورتموند به خدمت گرفته است. مهاجم لهستاني البته تا پايان فصل در دورتموند مي‌ماند و از اول جولاي 2014 به تيم جديدش خواهد رفت. قرارداد او تا سال 2019 است.
لواندوفسکي با بايرن‌مونيخ قرارداد امضا کرد
نشریه «کیکر» آلمان امروز نوشته بود كه انتقال روبرت لواندوفسکی، مهاجم بورسیا دورتموند به بایرن مونیخ یکی از داغ‌ترین بحث‌های بازار نقل‌و‌انتقالات به حساب می‌آید به خصوص از زمانی‌که این مهاجم لهستانی تابستان گذشته اعلام کرد آرزوی‌اش پیوستن به سرخپوشان مونیخ است. شایعات در حالی قوت گرفت که این مهاجم 25 ساله اخیراً به مرکز پزشکی مونیخ مراجعه کرد و حدود یک ساعت زیر نظر مولر ولفارت، پزشک باواریایی‌ها تست پزشکی داد.

در حالی‌که در پایان فصل جاری قرارداد لواندوفسکی با دورتموند به پایان می‌رسد و با توجه به شرایط موجود این مهاجم لهستانی در پایان فصل به احتمال فراوان به عنوان بازیکن آزاد به بایرن مونیخ ملحق خواهد شد، درست همان راهی که ماریو گوتسه طی کرد و از سیگنال ایدونا پارک به آلیانتس آره‌نا نقل مکان کرد تا زیر نظر پپ گواردیولا دوران حرفه‌ای خود را ادامه دهد.

هانس یواخیم واتسکه، نایب رئیس باشگاه دورتموند در این خصوص گفت: با توجه به اطلاعاتی که دارم لواندوفسکی می‌خواهد به بایرن مونیخ ملحق شود. باواریایی‌ها در تابستان پیشنهاد خیلی خوبی برای به خدمت گرفتن روبرت دادند ولی ما نمی‌خواستیم در آن مقطع بازیکنی که به این خوبی برای ما گلزنی می‌کرد را از دست بدهیم. در نقل‌و‌انتقالات تابستانی بایرن مونیخ علاقه بسیاری به جذب لواندوفسکی داشت ولی باشگاه دورتموند با جدایی این مهاجم که یک سال از مدت قراردادش باقی مانده بود، مخالفت کرد.
مهاجم تیم ملی لهستان که در سال 2010 به دورتموند پیوست تاکنون در 115 بازی بوندس‌لیگایی 65 گل به ثمر رسانده که 11 گل از این تعداد متعلق به فصل جاری است. نشریه آلمانی «بیلد» نیز مدعی شد اگر این مهاجم تست‌های پزشکی‌اش را با موفقیت پشت‌سر بگذارد بایرن مونیخ در تابستان پیش‌رو قراردادی 5 ساله با وی به امضا خواهد رساند.
مرجع : تسنیم