کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

شرکت ساختمانی بتیس ، سازنده مطرح منطقه دروس

13 ارديبهشت 1400 ساعت 11:51

گروه کسب و کار: مروزه برخی سازندگان مجتمع‌های مسکونی برای رفع این نیاز تلاش می‌کنند تا آپارتمان‌های لوکس و مدرن بسازند و تمامی فاکتورهای روز دنیا را به بهترین شکل در آن رعایت کنند.


ما در این مقاله قصد داریم درباره فاکتورهای یک آپارتمان مدرن و در ادامه درباره خرید آپارتمان لوکس در منطقه دروس و خیابان یارمحمدی و مزایای این محله‌ها اطلاعاتی در اختیار شما قرار دهیم.
گروه ساختمانی بتیس یکی از موفق‌ترین مجریان و سازندگان آپارتمان ویژه و لوکس در فروش آپارتمان دروس  است. این شرکت ساختمانی با استفاده از تجربه بیست ساله خود تلاش کرده تا با ایجاد معماری‌های جدید و چشم نواز، طرحی نو در معماری برج‌ها و آپارتمان‌ها دراندازد. در این مقاله قصد داریم با استفاده از تخصص و تجربه کارشناسی مجموعه ساختمان سازی بتیس سری به محله دروس تهران زده و با زیر و بم آن آشنا شویم.

امکانات جالب توجه در یک آپارتمان لوکس
 فاکتورهای زیادی در یک ساختمان و واحد آپارتمانی می‌تواند موجب هرچه بیشتر لوکس نشان دادن آن باشد. البته در یک آپارتمان معمولی شما با امکاناتی معمولی مواجه هستید و یا اینکه نهایتا تمام تلاش سازنده برای زیباتر طراحی کردن دکوراسیون داخلی ساختمان و فضای بیرونی آن صرف شده است. اما اینها امکاناتی هستند که در یک آپارتمان مدرن و لوکس جزو بدیهیات و امکانات اولیه و ابتدایی محسوب می‌شود.
 اما اگر قصد پیش خرید آپارتمان لوکس داشته باشید و برای شما مهم باشد که در یک آپارتمان شیک زندگی کنید، با آپشن های جالب توجهی در آن مواجه خواهیی شد که سعی می‌کنیم در ادامه به بیان بخشی از این امکانات بپردازیم.

ویژگی‌ سرویس بهداشتی در آپارتمان‌ و ساختمان‌ لوکس

•    ابعاد بزرگ
یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های سرویس بهداشتی در آپارتمان‌های لوکس بزرگ بودن ابعاد آن است. ابعاد سرویس بهداشتی معمول با توجه به متراژ خانه تعیین می‌شود. به‌این‌ترتیب می‌توان تمامی تجهیزات موردنیاز در سرویس بهداشتی را به‌راحتی در این فضا با یک چیدمان مناسب در کنار یکدیگر جای داده و یک فضای شیک زیبا را به وجود آورد.
البته در برخی موارد برای بزرگ‌تر نشان دادن ابعاد سرویس بهداشتی در طراحی آن از آینه‌ها کمک می‌گیرند. اما به‌هرحال در ساخت سرویس بهداشتی نیز استانداردهایی وجود دارد که بدون شک در سرویس‌های بهداشتی آپارتمان‌های لوکس بدون تغییر بوده و باید رعایت شوند. به‌عنوان‌مثال مرکز سرویس باید از دیوار یا هر چیزی که روبروی آن قرار دارد، حدود 60 سانتی‌متر فاصله داشته باشد.

فروش آپارتمان زعفرانیه


•   استفاده از گیاهان در فضای سرویس بهداشتی
یکی از مهم‌ترین قسمت‌ها در سرویس بهداشتی که معمولا به آن توجه نمی‌شود، قرار دادن گیاه در این فضا است. در آپارتمان‌های لوکس تقریبا گیاهان به عضو جدایی‌ناپذیری در سرویس‌های بهداشتی تبدیل شده‌اند. استفاده از این سمبل زیبایی در سرویس بهداشتی علاوه بر مطبوع کردن هوای داخل این مکان، باعث می‌شود که فضای با طراوتی در این بخش از منزل به وجود آید. در یک سرویس بهداشتی که بیشتر رنگ‌ها خنثی بوده و به‌صورت یکدست در فضا گسترده شده‌اند، استفاده از گیاهان می‌تواند نقش موثری در رنگ بخشیدن به فضا و ایجاد یک محیط جذاب و دل‌نشین داشته باشد.


سالن اجتماعات در مجتمع‌های لوکس بتیس
 
علت وجود سالن اجتماعات در مجتمع‌های لوکس
شرکت ساختمانی بتیس به‌عنوان یک برج‌ساز معروف در منطقه شمال شهر تهران، در اکثر طرح‌های خود سالن اجتماعات را در نظر می‌گیرد. این شرکت تاکنون برج‌های زیادی را در منطقه زعفرانیه و دیگر مناطق شمال شهر تهران ساخته است و همه آن‌ها بر اساس به‌روزترین استانداردهای روز ساختمان‌سازی طراحی و ساخته شده‌اند. دلیل اصلی وجود سالن اجتماعات در املاک زعفرانیه یا دیگر مناطق این است که ساکنان ساختمان بتوانند از آن برای برگزاری مراسم استفاده کنند.
درواقع اگر کسی از ساکنان ساختمان قصد برگزاری مراسمی مذهبی در ساختمان را دارد، می‌تواند از سالن اجتماعات استفاده کند. همچنین هیئت‌مدیره ساختمان می‌تواند با کسب اجازه از ساکنان، سالن اجتماعات را به واحدهای تشریفاتی یا اجاره دهد و درآمد حاصل از آن را بین مالکان یا ساکنان تقسیم کند. البته توجه کنید که برای استفاده‌های این‌چنینی از سالن‌های اجتماعات رضایت همه ساکنان شرط است و هیچ‌کس حتی مالکین ساختمان نمی‌توانند بدون جلب رضایت همه اعضا مراسمی را در این سالن برگزار کنند.
 


ویژگی‌های آپارتمان جدید بتیس در منطقه دروس
شرکت بتیس یکی از معروف‌ترین برج‌سازان در منطقه شمال شهر تهران است. این شرکت با تکیه بر دانش و توان مهندسان ایرانی توانسته است تعداد زیادی از برج های منطقه دروس و دیگر محله‌های شمال تهران را بسازد. معماری برج‌های ساخته‌شده توسط بتیس تلفیقی از هنر ایرانی و دانش روز طراحی است. به همین دلیل شما می‌توانید در آن‌ها اصالت ایرانی را در کنار المان‌های امروزی مشاهده کنید.
برج لوکس یارمحمدی واقع در خیابان یار محمدی جدیدترین ساخته این گروه است. این برج که دارای 10 طبقه است، در محله‌ای دنج و آرام ساخته‌شده و معماری آن تلفیقی از سنت‌های اصیل ایرانی و سبک‌های مدرن است. نمای بیرونی این برج به سبک دوران صفویه ساخته‌شده و در طراحی نماهای داخلی آن نیز از المان‌های سنتی و مدرن در کنار یکدیگر استفاده شده است. طراحان بتیس مشاعات این برج را با نگاره‌های مینیاتوری تزیین کرده‌اند و ستون‌های آن را به سرستون‌های محرابی معروف دوره صفویه آراسته‌اند.

برج اداری فرشته
امکانات موجود در این برج باعث می‌شود که ساکنان آن همیشه جایی برای سرگرم شدن داشته باشند. این برج دارای استخرهای بزرگ‌سالان و کودکان، سونای خشک و بخار، جکوزی و کافی‌شاپ اختصاصی است. مساحت سالن اجتماعات این برج 250 متر بوده و به‌طور کامل مبله شده است. در این سالن سیستم صوتی بسیار باکیفیتی استفاده شده و برای جلوگیری از ایجاد مزاحمت برای همسایگان سالن به‌خوبی عایق شده است. علاوه بر آن آشپزخانه فرنیش شده یکی از امکانت جذاب سالن اجتماعات برج لوکس یارمحمدی است.
در این برج دو تراس مجزا در نظر گرفته‌شده و لابی آن نیز دارای سقف بلند 7 متری است. متراژ لابی 300 متر است و اتاق مدیریت و کافی‌شاپ اختصاصی نیز در آن قرار داده شده‌اند. اگر به ورزش علاقه دارید، می‌توانید به خرید یکی از واحدهای این برج فکر کنید. چراکه در آن یک باشگاه ورزشی قرار گرفته که همه دستگاه‌های ورزشی موردنیاز شما را دارد. علاوه بر آن می‌توانید از روف گاردن‌های جذاب و زیبا که به آلاچیق‌ها و آب‌نماهای زیبا و خوش‌نقش‌ونگار مجهز شده است نیز لذت ببرید.

برای این آپارتمان دو لاین آسانسور 16 نفره در نظر گرفته شده است. همچنین برای حفظ ایمنی ساکنان سیستم اطفا حریق در همه واحدها در نظر گرفته شده است. در زمان قطعی برق نیز می‌توانید از سیستم برق اضطراری آن استفاده کنید. برای سیستم گرمایش و سرمایش آپارتمان از موتورخانه مرکزی استفاده شده و دو عدد چیلر هیتاچی ژاپن نیز در آن قرار داده شده است. این ویژگی‌ها نشان می‌دهد که برج لوکس یارمحمدی همان خانه رویایی است که در منطقه دروس و پاسداران به دنبال آن می‌گردید. پس وقت را تلف نکرده و همین‌الان یکی از واحدهای آن را خریداری کنید.


 


کد مطلب: 269841

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/269841/شرکت-ساختمانی-بتیس-سازنده-مطرح-منطقه-دروس

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir