به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۲:۲۵
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۲/۱۳ ساعت ۱۵:۳۳
کد مطلب : ۲۶۹۸۹۶

قسمت 12 سریال میخواهم زنده بمانم + لینک دانلود و تماشای آنلاین

گروه فیلم و سریال: بنابر آخرین گزارش ها قسمت دوازدهم سریال می خواهم زنده بمانم آماده تماشا و دانلود شده است. لینک دانلود قسمت 11 سریال گیسو، قسمت 12 میخواهم زنده بمانم، قسمت 19 ملکه گدایان، قسمت اول سریال زخم کاری و قسمت 1 سریال سودا در این نوشتار جهت استفاده و بهره برداری شما کاربران عزیز گنجانده شده است.
دانلود سریال های جذاب و روز نمایش خانگی با کیفیت بلوری و ترافیک نیم بها در سایت کول دانلود.
  • قسمت 12 دوازدهم میخواهم زنده بمانم
سریال میخواهم زنده بمانم یک سریال بسیار خوش ساخت و تماشایی می باشد که در دهه 60 خورشیدی روایت می شود. می خواهم زنده بمانم اتفاقا در هفته های گذشته جهش بالایی داشت و به دلیل به اوج رسیدن داستان و فضای قصه توانست که علاقمندان جدیدی را به خود اضافه کند. این افزایش چشمگیر مخاطبین میخواهم زنده بمانم در حدی بود که در حال حاضر بیشتر نرخ دانلود در بین سریال های در حال پخش را پس از گیسو به خود اختصاص داده است. تماشای این سریال را توصیه اکید داریم به شما کاربران گرامی. قطعا از دیدن این سریال پشیمان نخواهید شد.



اکنون قسمت 12 سریال می خواهم زنده بمانم قرار است که در سایت کول دانلود پخش و توزیع شود و شما می توانید با کلیک بر لینکی که در ادامه می آید به این سریال جذاب و تماشایی دسترسی داشته باشید.
 
جهت دانلود قسمت 12 دوازدهم سریال میخواهم زنده بمانم و همچنین سایر قسمت های آن بر روی لینک زیر کلیک کنید:
دانلود سریال میخواهم زنده بمانم
 
در قسمت های پیشین سریال می خواهم زنده بمانم چه اتفاقاتی رخ داد؟
در قسمت های گذشته دیدیم که امیر شایگان به دستور حاج حسام افشار به شمال می رود تا از او خبرِ ریاستش را بشنود. زهره افشار برای شایگان تدارکاتی دیده تا غافلگیرش کند. فرخی و نادر به سراغ هما می روند تا از او بخواهند در دادگاه علیه امیر شایگان شهادت بدهد. عماد حالا باید بین کشتن کاوه یا فراری دادن او تصمیمش را بگیرد.
در ادامه نیز پس از این که سرانجام کاوه با کمک شیوا و عماد توانست به مواد مورد نیاز برای پرداخت بدهی اش به مفتاح برسد و حتی بیش از آن چه که انتظار می رفت مواد جور کند به دنبال این است که با دادن آن مواد به مفتاح حکم آزادی خود را دریافت کرده و سپس نیز باقیمانده مواد ها را پس  فروختن بین هر سه تقسیم کنند. در این بین شیوا ابراز کرد که قصد دارد با این پول به خارج از کشور برود تا با فرزند خردسالش در آن جا زندگی کند. چیزی که با تعجب کاوه همراه بود ولی او همچنان با دانستن این موضوع نیز مشتاق و مصر در ازدواج با وی بود. در ادامه ولی داستان به همین روال پیش نمی رود چرا که مفتاح به عماد دستور کشتن کاوه را داده است و با وجود این که او از اجرای این امر سر باز می زند ولی ظاهرا چاره ای جز این ندارد. در سکانس های بعدی پیگیری های نادر و مامور دیگر شهربانی را می بینیم که به دنبال یافتن سرنخ هایی جدید از اقدامات غیرقانونی شایگان هستند تا به این ترتیب بتوانند وی را محاکمه و دادگاهی کنند. در همین بین به زنی که تازه از پاریس بازگشته تا عمارت بسیار بزرگ و مجلل پدری خود را دوباره تصاحب کند، بر می خورند که در آن جا نیز ردپایی از اقدامات غیرقانونی و فسادآمیز امیر شایگان دیده می شود.
  • قسمت 19 نوزدهم ملکه گدایان
ملکه گدایان از جمله سریال های محبوب این روزهای شبکه نمایش خانگی است که با رسیدن به قسمت های حساس خود توانسته است که در هفته های اخیر مخاطبین جدید بسیاری بر بینندگان پیشین خود اضافه کند و به این ترتیب این سریال مخصوصا در یک هفته اخیر به نسبت گذشته بیشتر مورد توجه قرار گرفته است. ملکه گدایان به کارگردانی حسین سهیلی زاده چند ماهی است که در سایت کول دانلود آغاز به پخش کرده است و همینک در حال گزراندن آخرین قسمت های خود است.



جهت دانلود قسمت 19 نوزدهم سریال ملکه گدایان و همچنین دانلود سایر قسمت های این سریال تماشایی بر روی لینک زیر کلیک کنید:
دانلود سریال ملکه گدایان
 
در قسمت های قبلی ملکه گدایان چه اتفاقاتی رخ داد؟
در یکی دو قسمت اخیر ملکه گدایان سرانجام همه معادلات حل شد. این که چه کسی ملکه است و چگونه این تشکیلات را راه انداخته بود. رابطه و هویت البرز با خورشید و خسرو و بسیاری علامت سوال های مخاطب که در قسمت های پیشین بسیار گنگ مانده بودند. حال در قسمت 15 سریال ملکه گدایان به بخش های حساس و سرنوشت ساز آن رسیده ایم. درباره فصل دوم سریال هنوز تصمیم قطعی گرفته نشده و این احتمال وجود دارد که با وجود ادامه پاندمی کرونا، ملکه گدایان در یک فصل پرونده اش بسته شود.
در این بین ظاهرا دست پارسا در حال رو شدن است، چرا که آریا به او و حتی مادرش یعنی لعیا نیز شک هایی کرده است، از آن سو خودرشید نیز فهمیده است که خواهرش چه نقشه هایی برای او و خسرو دارد. در سمت دیگر داستان نیز البرز قرار دارد که با وجود همکاریی های اولیه با باند لعیا در جهت درست کردن مواد مخدر خطرناک و بسیار مهلک، ولی از قسمت پیشین دیدیم که وی معادلات را بهم زده و حاضر به ادامه همکاری با آن ها نیست. باید دید که او چه نقشه ای در سر دارد و چگونه می خواهد از این مهلکه جان سالم به در برد.
  • قسمت 11 یازدهم سریال گیسو
فصل دوم عاشقانه (با نام فرعی گیسو) به کارگردانی منوچهر هادی و با حضور انبوهی از سوپراستارهای مشهور و نامی سینمای ایران از جمله ساره بیات، محمدرضا گلزار، هومن سیدی، حسین یاری، هانیه توسلی، بهاره رهنما، مسعود رایگان، شمسی فضل‌ الهی، سانیا سالاری، علیرضا زمانی ‌‌نسب، آزاده ریاضی، بیژن امکانیان، سید جمشید حسینی و همچنین بازیگر زن ایتالیایی جولیا پانلی تولید و آغاز به پخش شده است.
حال قسمت 11 سریال گیسو به مرحله پخش و توزیع در سایت کول دانلود رسیده است که شما می توانید با کلیک بر لینکی که در ادامه می آید به این سریال جذاب و تماشایی دسترسی داشته باشید تا علاوه بر دانلود آن، به لینک پخش آنلاین آن نیز دست یابید.


 
جهت دانلود قسمت 11 یازدهم سریال گیسو (عاشقانه 2) و همچنین دیگر قسمت های این سریال بر روی لینک زیر کلیک کنید:
دانلود سریال گیسو
 
در قسمت های پیشین گیسو چه اتفاقاتی رخ داد؟
در قسمت های گذشته مشخص شد که افرادی که اقدام به دستگیری رضا کرده اند در واقع ماموران امنیتی و رسمی دولتی نبوده اند بلکه اشخاصی سودجو بوده اند که به دنبال اخاذی و زورگیری از وی هستند. احتمالا یکی از همان باندهایی که از جریان کارهای حاج یونس باخبر بوده اند و با این کار و شکنجه کردن رضا می خواهند که او جای پول ها را به آن ها لو بدهد. در این میان اگر چه که رضا همچنان مقاومت می کند و اطلاعات خاصی در اختیار آن ها نمی گذارد ولی سرانجام از انتهای قسمت نهم دیدیم که حاج یونس دست به کار شده و از مخفیگاه بیرون آمده تا شخصا به پیگیری وضعیت و آزادی رضا و محسن بپردازد. چیزی که شاید کار را از چیزی که الان است نیز بدتر کند. برای تماشای ادامه ماجراهای سریال گیسو باید به تماشای این قسمت نشست.
همچنین در قسمت های 10 و 11 سروکله مادر واقعی لوسیا (با بازی بهاره رهنما) نیز به داستان باز شد که این خود نیز سرآغاز ماجراهای تازه در سریال گیسو بود. همچنین رضا نیز از چنگ گروگانگیرها سرانجام توانست که بگریزد و به خانه برگردد.
 
  • سوپرایز بزرگ امسال: سریال زخم کاری
 
 
یکی از جدیدترین سریال هایی که به نظر می رسد آماده پخش شده است، زخم کاری می باشد. همین چند روز پیش بود که خبری مبنی بر گذراندن بیش از 70% فیلمبرداری زخم کاری منتشر شد و بنابراین با امکان ادامه فیلمبرداری همزمان با پخش، باید منتظر توزیع قسمت اول آن در روز های آینده باشیم.
«زخم کاری» داستانی خاص و جنجالی دارد که به زودی به مرحله پخش خواهد رسید. تهیه کننده این اثر با محمدرضا تخت‌ کشیان و محمدحسین مهدویان به عنوان کارگردان در این پروژه همکاری دارد.
از بازیگران این سریال می توان به هنرپیشه های نامی و مشهوری چون امیر جعفری , جواد عزتی , رعنا آزادی ور , سارا بهرامی , محسن تنابنده , الهه حصاری , هانیه توسلی , سعید چنگیزیان، عباس جمشیدی ‌فر، مهدی زمین‌ پرداز، امیرحسین هاشمی، کاظم هژیر آزاد، منو چهر علیپور، مه ‌لقا باقری، مایده تهماسبی , سیاوش تهمورث , مرتضا امینی ‌تبار، سارا حاتمی، نیوشا علی ‌پور و مه‌یاس پازوکی اشاره کرد.
در خلاصه داستان زخم کاری آمده است که: «من عاشق زمستونای اینجام. قشنگ نیست؟ – قشنگه ولی سختی داره. پنج هزار کیلومتر پرواز می کنن فقط برای این که زنده بمونن. اولش خیلی ترسناکه ولی تهش خونه شونو پیدا می کنن. – اگه به تهش برسن. – بلد باشن می رسن.»
 
دریافت لینک: دانلود سریال زخم کاری
 
  • سودا با بازی علیرضا طلیسچی آماده پخش است!
 
یکی دیگر از سریال های آماده پخش که در سکوت خبری کامل و سال گذشته تولید شده بود، سودا می باشد. این سریال که در ژانر پلیسی، جنایی ساخته شده است با تهیه کنندگی مهرداد فرید ، نویسندگی و کارگردانی ایمان یزدی در قالب 10 قسمت و برای پخش در شبکه نمایش خانگی تدارک دیده شده است که قسمت اول آن طی روزهای آینده در سایت کول دانلود پخش خواهد شد.
یکی از نکات جالب توجه درباره سریال سودا حضور خواننده پاپ و بسیار محبوب و پرطرفدار کشور یعنی علیرضا طلیسچی می باشد که علاوه بر اجرای آهنگ تیتراژ سودا، به عنوان بازیگر نیز در این پروژه شرکت داشته است. این نخستین حضور طلیسچی در یک سریال می باشد.
به جز علیرضا طلیسچی، بهاره کیان افشار , بهرنگ علوی , سمیرا حسن پور , , محمدرضا علیمردانی , محمدرضا هدایتی , شبنم فرشادجو و پرویز فلاحی پور نیز در سودا به ایفای نقش پرداخته اند.
لینک: دانلود سریال سودا
 
 منبع: وبسایت CoolDl.Net
 
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها