به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۳۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۲/۱۳ ساعت ۱۷:۴۲
کد مطلب : ۲۶۹۹۱۱

گردش مالی ۳۲ میلیاردی درحساب کودک ۴ ساله

گردش مالی ۳۲ میلیاردی درحساب کودک ۴ ساله
گروه حوادث: فرمانده انتظامی استان از دستگیری شخصی در کرمانشاه خبر داد که با افتتاح حساب به نام کودک ۴ ساله خود اقدام به ۳۲۰ میلیارد تومان پولشویی کرده بود.سردار "علی اکبر جاویدان"  گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان در راستای مبارزه با پولشویی، فرارهای مالیاتی و دیگر جرائم اقتصادی، با هماهنگی با مقام قضایی و همکاری بانک‌های استان نسبت به کنترل حساب یکسال اخیر افراد زیر ۱۵ سال اقدام کردند.   
 
وی ادامه داد: پلیس امنیت اقتصادی در جریان بازرسی‌های انجام شده، به حساب کودک ۴ ساله‌ای برخورد کردند که گردش مالی حساب یکسال اخیر وی حدود ۳۲ میلیارد تومان بود.  فرمانده انتظامی استان کرمانشاه اضافه کرد: ماموران در گام بعدی به سراغ افتتاح کننده حساب که پدر کودک بود، رفته و در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد این شخص برای صادرات کالا از بازارچه های مرزی از حساب پسرش استفاده و برای فرار از پرداخت مالیات آن را به اداره مالیات معرفی نکرده است.  

 جاویدان خاطرنشان کرد: این شخص پس از لو رفتن پولشویی ۳۲۰ میلیارد تومانی خود و با هماهنگی مقام قضایی برای انجام امور مالیاتی به اداره کل مالیاتی استان معرفی شد.  وی در پایان مبارزه با جرائم اقتصادی را از مهمترین برنامه های پلیس کرمانشاه اعلام و بر مبارزه قاطعانه با مجرمان اقتصادی تاکید کرد.
مرجع : همشهری آنلاین
برچسب ها: پولشویی
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها