به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۰۹:۲۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۲/۱۳ ساعت ۱۸:۰۲
کد مطلب : ۲۶۹۹۱۹

آیفون تاشوی ۸اینچی در راه است/تصاویر

آیفون تاشوی ۸اینچی در راه است/تصاویر
گروه اقتصادی: مینگ چی کو، یکی از قابل‌اعتمادترین تحلیل‌گران اخبار مرتبط با اپل، روز دوشنبه ۳ می (۱۳ اردیبهشت) اعلام کرد که اپل در حال در حال کار بر روی راه اندازی یک آیفون تاشو ۸ اینچی است که به احتمال فراوان در سال ۲۰۲۳ رونمایی خواهد شد.اپل ظاهراً در حال کار بر روی راه اندازی یک آیفون تاشو ۸ اینچی است. گویا این دستگاه ادعایی که دارای رزولوشن QHD + روی یک صفحه OLED انعطاف پذیر است، طبق گزارش‌های جدید قرار است در سال ۲۰۲۳ میلادی معرفی شود. این جزئیاتی بود که روز دوشنبه ۳ می (۱۳ اردیبهشت) توسط مینگ چی کو، یکی از قابل‌اعتمادترین تحلیل‌گران اخبار مرتبط با اپل، منتشر کرد که باتوجه به سابقه این تحلیلگر، می‌توان حدس زد که در آینده با یک گوشی هوشمند آیفون متفاوت مواجه خواهیم شد.

داده‌های جدید مینگ چی کو نشان می‌دهد که اپل قصد دارد گوشی تاشوی جدید خود را با صفحه نمایش قابل توجه ۸ ایچی QHD + OLED انعطاف پذیر، در سال ۲۰۲۳ راه اندازی کند. اما نکته قابل توجه در این زمینه این است که ساخت این نمایشگر منعطف به کمپانی سامسونگ دیسپلی، یکی از شرکت‌های تابعه سامسونگ واگذار شده است. این اولین اطلاعات منتشر شده درباره گوشی تاشو آیفون نیست که مینگ چی کو تاکنون منتشر کرده است، اما این گزارش جدید حاوی جزئیات بیشتری از این گوشی پرچمدار است.

این تحلیلگر همچنین پیش بینی می‌کند که اپل بین ۱۵ تا ۲۰ میلیون دستگاه از آیفون‌های تاشو جدید را در سال اول عرضه، به فروش برساند. علاوه بر این، همچنین پیش بینی می‌شود که این گوشی جدید به دلیل استفاده از راه حل لمسی نانوسیم نقره‌ای TPK، از مزایای بالاتری نسبت به فناوری Y-Octa سامسونگ دیسپلی، برخوردار باشد. ناگفته نماند که استفاده از قابلیت لمسی نانوسیم نقره ای، همچنین «مزیت رقابتی بلند مدتی» را برای اپل در بازار نمایشگر‌های تاشو تضمین می‌کند. این گزارش همچنین می‌افزاید که این فناوری صفحه نمایش در آینده کاملاً عمومیت خواهد یافت و این امر خصوصاً برای دستگاه‌هایی که بیش از یک برابر تا می‌شوند، مصداق بیشتری خواهد داشت.

به طور قابل توجهی، مینگ چی کو معتقد است که این اقدام سازنده آیفون برای گوشی‌های هوشمند تاشو پرچمدار بعدی یک «ضرورت» است، زیرا یک «چرخه جایگزینی عالی» را برای این مدل‌ها تقویت می‌کند.
این تحلیلگر پیش بینی می‌کند که اپل «برنده بزرگ» بعدی در زمینه تولید گوشی‌های هوشمند تاشو باشد. کو البته این موضوع را نیز اضافه کرد که توسعه این آیفون تاشو «هنوز به طور رسمی آغاز نشده است»، اما این شرکت در حال پیشبرد برنامه‌های خود در این زمینه است.
 
برچسب ها: اپل
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها