به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۲/۱۳ ساعت ۱۸:۲۳
کد مطلب : ۲۶۹۹۲۷

وضعیت کرونا در استان بوشهر شکننده است

وضعیت کرونا در استان بوشهر شکننده است
گروه جامعه: دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر از کاسته شدن از وضعیت روند صعودی کرونا در بوشهر خبر داد و گفت: وضعیت کرونا در استان بوشهر شکننده است. سعید کشمیری در نشست قرارگاه جهادی طرح شهید سلیمانی استان بوشهر اظهار داشت: آمارها نشان می‌دهد که در فروردین نسبت به اسفندماه رعایت پروتکل‌های بهداشتی در بین مردم کاهش‌یافته است.

وی رعایت پروتکل‌های بهداشتی را حدود ۶۰ درصد دانست و بیان کرد: استفاده مستمر از ماسک مهم‌ترین روش جلوگیری از انتشار ویروس کروناست.کشمیری اضافه کرد: برای کاهشی شدن ابتلاء، بستری و فوتی تا زمان ایمنی نشدن جامعه به واکسن باید پروتکل‌های بهداشتی ۱۰۰ درصد موردتوجه قرار بگیرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اضافه کرد: با اعمال محدودیت‌ها در بخش‌های مختلف و افزایش رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی روند صعودی ابتلاء به کرونا در استان بوشهر کاهشی شد و این در حالی است که این وضعیت شکننده است.وی بیان کرد: از ۱۰ شهرستان استان بوشهر ۳ شهرستان دشتستان، گناوه و دشتی در وضعیت قرمز و ۷ شهرستان دیگر دارای شرایط نارنجی کرونایی هستند.

کشمیری بیان کرد: بر اساس بررسی‌های انجام شده میزان رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در استان نسبت به اسفندماه کاهش‌یافته که این موضوع سبب افزایشی شدن ابتلاء، بستری و فوتی در فروردین‌ماه امسال شد.
دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر با بیان اینکه پس از چند روز متوالی تعداد موارد بستری به زیر ۱۰۰ نفر رسید افزود: این می‌تواند نویدبخش روزهای خوب باشد که با رعایت پروتکل‌ها شاهد هستیم.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها