به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۵:۰۴
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۰/۱۵ ساعت ۱۱:۵۱
کد مطلب : ۲۶۹۹۸

HTC M8 با نام +HTC One به بازار می‌آيد

گروه فناوری: اخیرا شاهد اخبار بسیاری در مورد پرچمدار بعدی اچ‌تی‌سی بوده‌ایم که با نام مستعار M8 شناخته شده است.دراطلاعات جدیدی که توسط یکی از اعضای انجمن XDA در مورد این تلفن بدست آمده، به نام +HTC One به جای M8 اشاره شده و مشخصات سخت افزاری منتسب به آن نیز فاش شده است.
HTC M8  با نام +HTC One به بازار می‌آيد
کمی پیش اطلاعات جدیدی در مورد مشخصات سخت‌افزاری پرچمدار بعدی اچ‌تی‌سی از طریق اکانت توییتر EVLeaks@ فاش گردید. براساس اطلاعات منتشر شده HTC One+ یا HTC Two یا HTC M7 دارای صفحه‌ نمایش 5 اینچی با رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل بوده و سیستم‌عامل آن نیز نسخه‌ آخر اندروید به‌همراه رابط کاربری Sense 6.0 است. اما امروز نیز اطلاعات کامل‌تری توسط یکی از مهمترین اعضای گروه XDA با نام Mike 1986 در باره این تلفن ارائه شده است. براساس گفته‌های وی نسل جدید پرچمدار اچ‌تی‌سی با نام +HTC One به بازار عرضه خواهد شد.

شاید نام‌گذاری این تلفن‌هوشمند کمی گمراه‌کننده باشد، چراکه استفاده از + در ادامه‌ نام پرچمدار قبلی این احتمال را افزایش می‌دهد که شاید این تلفن‌هوشمند نسخه‌ای بهبود یافته  HTC One باشد. در صورت صحت این نظریه، احتمال دارد تا M8‌ نسخه‌ی بهبود یافته‌ی HTC One‌ باشد، از این‌رو است که تولیدکننده‌ تایوانی کد 7.5 را به آن اختصاص داده است. براساس اطلاعات ارائه شده توسط Mike 1986، اچ‌تی‌سی وان پلاس دارای صفحه‌ نمایش 5 اینچی با رزولوشن 1920 در 1080 است که بر روی آن گوریلا‌گلس 3 قرار گرفته است.

همچنین استفاده از چیپ Snapdragon 805 به همراه 2 گیگابایت حافظه‌ رم ‌نیز برای این تلفن تایید شده است. همانطور که در روزهای گذشته نیز خبری در این مورد در زومیت منتشر شد، احتمالا دوربین مورد استفاده در این تلفن‌هوشمند 6 یا 8 مگاپیکسل بوده و از قابلیت تعویض لنز برخوردار خواهد بود. از دیگر امکانات سخت‌افزاری +HTC One می‌توان به باتری 2900 میلی‌آمپر ساعتی، دوربین 2.1 مگاپیکسلی در جلو، اندروید 4.4 به‌همراه رابط کاربری Sense 6.0 اشاره کرد. همچنین اچ‌تی‌سی وان پلاس از NFC پشتیبانی کرده و می‌توان در صورت کمبود حافظه‌ داخلی از میکرو SD برای افزایش حافظه استفاده کرد.
مرجع : زومیت