به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۲/۱۴ ساعت ۱۷:۲۵
کد مطلب : ۲۷۰۰۷۷

توئیتر قابلیت‌ چت روم صوتی را گسترش می‌دهد

توئیتر قابلیت‌ چت روم صوتی را گسترش می‌دهد
گروه فناوری: به نظر می‌رسد توئیتر قصد دارد قابلیت چت روم صوتی خود (اسپیس) را گسترده‌تر کند. این شرکت اعلام کرد ویژگی مذکور برای حساب‌های کاربری با بیش از ۶۰۰ فالور (در دستگاه‌های اندروید و iOS) فراهم می‌شود.
همچنین این پلتفرم به طور رسمی برخی ویژگی‌هایی را اعلام کرد که آماده ارائه هستند؛ مانند ارائه اسپیس با استفاده از بلیت، قابلیت‌های زمانبندی، یادآوری، پشتیبانی برای حضور چند میزبان و غیره.به نظر می‌رسد توئیتر سعی دارد علاوه بر گسترش «اسپیس»، این قابلیت را بیش از پیش تقویت و ترویج کند و درهمین راستا مشغول آزمایش امکان یافتن و عضویت در یک اسپیس با کمک حباب بنفشی است که دور تصویر پروفایل فردی در تایم لاین کاربر ظاهر می‌شود.

در کنار این موارد این شرکت برای کاربرانی با حداقل ۶۰۰ فالور قابلیت اسپیس را فراهم کند. حساب‌های کاربری با این تعداد فالور یا بیشتر تجربه خوبی در میزبانی چت ها دارند. با این وجود توئیتر اعلام کرد همچنان قصد دارد در آینده قابلیت اسپیس را برای تمام کاربران فراهم کند.از سوی دیگر این شبکه اجتماعی روی میزبانان اسپیس نیز تمرکز کرده و به زودی قابلیت برگزاری یک اسپیس با حضور چند میزبان را پشتیبانی می‌کند. به این ترتیب میزبانان این قابلیت، قدرت بازاریابی بیشتری خواهند داشت و حتی می‌توانند برای دسترسی به رویدادهای زنده در «اسپیس» هزینه دریافت کنند. یک ویژگی جدید توئیتر که طی چند هفته آتی عرضه می‌شود به کاربران اجازه می‌دهد اسپیس را زمانبندی کنند. به این ترتیب میزبانانی که اسپیس را ارائه می‌کنند می‌توانند پیش از زمان تعیین شده، فعالیت‌های بازاریابی را انجام دهند.

در کنار این موارد توئیتر ابزارهای سنتی بیشتری برای درآمدزایی از اسپیس ارائه می‌کند که یکی از آنها فروش بلیت است. این شرکت مشغول توسعه قابلیتی است که به میزبانان اجازه می‌دهد بهای بلیت و تعداد حاضران در هر رویداد اسپیس را تعیین کنند. به این ترتیب کاربران می‌توانند از طریق اسپیس درآمد زایی کنند.در ماه‌های آینده گروه محدودی از کاربران می‌توانند به قابلیت اسپیس بلیتی دسترسی یابند.
برچسب ها: توییتر
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها