به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۶:۰۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۲/۱۴ ساعت ۱۸:۱۰
کد مطلب : ۲۷۰۰۹۱

توصیه‌های ایمنی در زمان رعد و برق

توصیه‌های ایمنی در زمان رعد و برق
گروه جامعه: رعد و برق یکی از حوادث طبیعی است و برای اینکه آسیب مالی و جانی کمتری وارد شود باید نکاتی را رعایت کنید. رعد و برق در فصل بهار می‌تواند به یکی از خطرناکترین حادثه‌ ها تبدیل شود که جان و مال شما را به خطر بیاندازد، بنابراین جمعیت هلال احمر توصیه‌هایی را در این باره اعلام کرده است.
 
در زمان وقوع طوفان رعد و برق باید داخل خانه یا خودرویی که سقف محکمی دارد پناه ببرید و در فضای باز قرار نگیرید.اگر هنگام رعد و برق در داخل جنگل هستید، سرپناهی در کنار درختان کوتاه و تنومند بیابید و هرگز زیر درختان بلند نروید.

در زمان وقوع طوفان و رعد و برق از سیم‌های آویزان برق دور شوید و این موارد را به مقامات گزارش دهید.زمان طوفان و رعد و برق در مکانی، داخل ساختمان پناه بگیرید جایی که دور از در و پنجره‌های شیشه‌ای است.همچنین توصیه می‌شود که شاخه‌های پوسیده و خشکیده درختان را قطع کنید، زیرا در جریان طوفان شدید سقوط کرده و موجب آسیب و خسارت خواهد شد.
برچسب ها: رعد و برق
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها