به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۷:۴۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۲/۱۵ ساعت ۱۰:۰۴
کد مطلب : ۲۷۰۱۳۶

قیمت انواع خرما در میادین /جدول

قیمت انواع خرما در میادین /جدول
گروه اقتصادی: انواع خرما در میادین میوه و تره بار از ۱۳ اردیبهشت با قیمت‌های درج شده در نرخنامه جدید به فروش می‌رسد که براساس آن، پیارم با ۵۹ هزار تومان برای هر کیلوگرم، گران‌ترین نوع خرمای عرضه شده در میادین است.
همزمان با افزایش مصرف خرما در‌ماه مبارک رمضان، قیمت آن نیز در برخی انواع افزایش یافته و در مغازه‌های سطح شهر قیمت‌های بالای ۱۰۰‌هزار تومان نیز برای بعضی انواع خرما دیده می‌شود که قیمت ۱۲۵ هزار تومانی خرمای پیارم نمونه‌ای از این رشد قیمت است.در میادین تره بار شهرداری تهران همزمان با آغاز‌ماه مبارک رمضان و افزایش مصرف برخی از اقلام ازجمله خرما در میان خانواده‌ها تخفیف‌هایی در همه گروه‌های کالایی اعمال شد که خرما نیز در میان این کالا‌ها بود.

در نرخنامه جدید قیمت بیشتر انواع خرما ثابت مانده و تنها خرمای زاهدی با ۳ هزار و ۶۰۰ تومان افزایش قیمت از ۲۳ هزار و ۹۰۰ تومان به ۲۷ هزار و ۵۰۰ تومان رسیده است. خرمای زرد طلایی نیز با هزار تومان کاهش قیمت از ۱۹ هزار و ۹۰۰ به ۱۸ هزار و ۹۰۰ تومان رسیده است.دیگر انواع خرما بدون تغییر قیمت با نرخ‌های قبلی به فروش می‌رسند. قیمت هر کیلوگرم خرمای رطب ممتاز بم ۲ رج نیز در میادین میوه و تره بار ۲۶.۵۰۰ تومان، ۳ رج ۲۵.۵۰۰ تومان و سایر انواع رطب ممتاز ۲۴.۵۰۰ تومان است. مقایسه قیمت‌های اعلام شده برای انواع خرما در میادین با سطح شهر نشان می‌دهد در برخی ارقام خرما قیمت میادین تا ۵۰ درصد از قیمت‌های بازار پایین‌تر است.
برچسب ها: قیمت خرما
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها