به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۲:۲۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۲/۱۵ ساعت ۱۱:۲۰
کد مطلب : ۲۷۰۱۷۳

سفربه مازندران درتعطیلات عیدفطر ممنوع شد؟

سفربه مازندران درتعطیلات عیدفطر ممنوع شد؟
گروه جامعه: رئیس پلیس راه مازندران درباره سفر به استان در تعطیلات عید فطر توضیحاتی را ارائه داد. سرهنگ قدمی رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه تصمیم درباره سفر به مازندران یا ممنوعیت ورود به استان در تعطیلات عید فطر با ستاد ملی کرونا کشور و استان است، گفت:هیچ گونه تغییری در محدودیت‌های تردد کرونایی در استان تاکنون به پلیس اعلام نشده است.

او با بیان اینکه محدودیت‌های تردد کرونایی به شدت در مبادی ورودی استان در حال اجرا است، افزود: تمامی مبادی ورودی مازندران همچنان به روی خودروهای غیربومی مسدود است.سرهنگ قدمی گفت:پلیس در مبادی ورودی استان در محورهای هراز، کندوان، سوادکوه و محورهای شرقی و غربی استان به صورت ایست و بازرسی مستقر شده و اجازه تردد به خودروهای غیر بومی را به هیچ وجه نمی‌دهد.

او افزود: ۱۷ هزار و ۲۰۰ خودرو با پلاک غیربومی که از ۱۸ فروردین ماه تاکنون قصد ورود به مازندران را داشتند به استان‌های خود بازگردانده و اعمال قانون شده اند.رئیس پلیس راه مازندران با بیان ترافیک عادی و روان در جاده های استان، افزود:مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش‌شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها