کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کشتی‌گیر ملی‌پوش ایران درگذشت

15 ارديبهشت 1400 ساعت 11:35


گروه ورزشی: علی دلفانی کشتی گیر کرمانشاهی 21 ساله درگذشت. «علی دلفانی» کشتی‌گیر فرنگی و ملی‌پوش تیم ملی ناشنوایان کشور که چند روز پیش در بیمارستان طالقانی کرمانشاه تحت عمل جراحی قرار گرفت سه‌شنبه شب و در شب شهادت امیر المومنین حضرت علی (ع) دار فانی را وداع گفت.این کشتی‌گیر ۲۱ ساله که خود را برای رقابت‌های جهانی ترکیه آماده می‌کرد حدود ۱۰ روز پیش در یک باشگاه خصوصی در شهرستان صحنه حین تمرین دچار ضایعه نخاعی از ناحیه گردن شد.

دلفانی بعد از آسیب‌های وارده به بیمارستان طالقانی کرمانشاه منتقل و تحت عمل جراحی قرار گرفت، اما سه‌شنبه شب ۱۴ اردیبهشت دعوت حق را لبیک گفت.آنچنان که معاون توسعه امور ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفته، در شرایطی که وضعیت کرمانشاه از لحاظ کرونایی قرمز بود هیچ باشگاهی حق فعالیت نداشت اما برخلاف مصوبات ستاد استانی کرونا این باشگاه فک پلمب شده و خاطیان در این زمینه باید پاسخگو باشند.

دومین مرحله اردوی تیم ملی کشتی فرنگی ناشنوایان در رده‌های سنی مختلف از ۶ تا ۱۵ فروردین در کرمانشاه جهت حضور در مسابقات جهانی ۲۰۲۱ ترکیه برگزار شد که در این اردو سه کشتی‌گیر کرمانشاهی به نام‌های «علی دلفانی»، «میلاد حاله‌کبودی» و «سجاد حق‌پور» حضور داشتند.


کد مطلب: 270181

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/270181/کشتی-گیر-ملی-پوش-ایران-درگذشت

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir