کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پیام دوناروما در آستانه دیدار یووه - میلان

15 ارديبهشت 1400 ساعت 11:59


گروه ورزشی: در هفته های گذشته شایعات بسیاری در رابطه با تمدید قرارداد دوناروما با میلان در جریان بوده است و این دروزاه بان جوان با درخواست دستمزد بیشتر امضای قرارداد جدید را به تعویض انداخته است. شایعاتی درباره مذاکره دوناروما با یوونتوس نیز مطرح است که باعث شد هواداران افراطی روسونری روز شنبه گذشته با حضور در میلانلو به دوناروما اولتیماتوم بدهند.اولتراهای روسونری به دوناروما اخطار دادند که یا تا پیش از مسابقه برابر یوونتوس با میلان قرارداد امضا و یا در این بازی درون دروازه این تیم نایستد.

قرارداد دوناروما با میلان در ماه ژوئن به پایان می رسد و این به آن معنا است که او همین الان هم می تواند به عنوان بازیکن آزاد از روسونری جدا شود.گزارش شده است که دروازه بان 22 ساله میلان به اولتراهای روسونری اطمینان داده است که با یووه توافق نکرده و این دیدار را در حالی که اشک می ریخت به پایان رساند.

اکنون دوناروما از طریف اینستاگرام شخصی خود پیامی دیگر برای هواداران میلان فرستاده است.او عکسی از تمرین روز گذشته خود منتشر کرده است و نوشته: "متمرکز". البته این چیزی است که دروازه بان ملی پوش میلان باید در بازی روز یکشنبه در آلیانز ثابت کند.تنها چهار بازی مانده به پایان فصل، یووه و میلان با 69 امتیاز در رده های سوم و چهارم جدول سری آ، پس از اینتر و آتالانتا قرار دارند.


کد مطلب: 270198

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/270198/پیام-دوناروما-آستانه-دیدار-یووه-میلان

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir