کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

لپ‌تاپ‌های لاکچری هم قیمت خودرو/جدول

15 ارديبهشت 1400 ساعت 18:23


گروه اقتصادی: اگر به دنبال خرید لب تاپ خاص هستید حداقل باید ۱۰۲.۵ میلیون تومان هزینه کنید، رقمی که کمی کمتر از قیمت (پراید ۱۳۱) در بازار است.ارزیابی های بازار نشان می دهد که قیمت خرید لب تاپ های حرفه ای یا به اصلاحی لاکچری از دست خارج شده و در برخی مواقع قیمت یک لب تاپ با قیمت یک خودرو برابری می کنند. در این خصوص می توان به لب تاپ (سرفیس استودیو ۲ | i۷/۳۲GB/۲TB SSD) اشاره کرده که در بازار با قیمت ۱۵۶ میلیون تومان معامله می شود قیمتی که کمی از (خودرو کوییک R) گران تر است.

ارزیابی بازار لب تاپ های لاکچری نشان دهنده آن است که در حال حاضر در بازار ۱۱ لپ تاپ لاچری وجود دارد که قیمت برخی از آنها با قیمت یک خودرو میان قیمت برابری می کند. لب تاپ های که از قیمتی بین ۱۰۲.۵ تا بیش از ۱۵۶ میلیون تومان برخودراند. با این شرایط می توان گفت اگر به دنبال خرید لب تاپ خاص هستید حداقل باید ۱۰۲.۵ میلیون تومان هزینه کنید، رقمی که کمی کمتر از قیمت (پراید ۱۳۱) در بازار است.در بازار مجازی لپ تاپ ۱۶ اینچی اپل مدل مک بوک  Pro COT ۲۰۲۰ Core i۹-۹۸۸۰H ۳۲GB-۱TB SSD-۸GB   با قیمت ۱۰۲ میلیون و ۵۹۹ هزار تومان فروخته می شود.

در رتبه دوم محصولات لاکچری Acer VR Ready Gaming Laptop Computer ۱۷.۳ FHD قرار دارد که ۱۳۵ میلیون و ۵۲ هزار تومان ارزش گذاری شده است. این مدل لاکچری لب تاپ نیز به لحاظ قیمتی هم سطح خودرو (ساینا) است که با این حال می توان گفت گیمرهای حرفه ای خرید یک لب تاپ را به خرید خودرو ترجیح می دهند. اما اگر یک گیمر حرفه ای هستید، کارشناسان  Predator Triton ۷۰۰ Epic Gaming Laptop را به شما توصیه می کنند که قیمتی معادل ۱۳۲ میلیون و ۱۸۷ هزار و ۸۰۰ تومان دارد.


کد مطلب: 270307

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/270307/لپ-تاپ-های-لاکچری-هم-قیمت-خودرو-جدول

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir