به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۵:۴۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۲/۱۵ ساعت ۱۸:۳۵
کد مطلب : ۲۷۰۳۱۶

آتش‌سوزی یک انبار کالا در جنوب تهران

آتش‌سوزی یک انبار کالا در جنوب تهران
گروه حوادث: یک انبار حدود ۱۰۰ متری در پشت بام یک ساختمان تجاری و اداری در حوالی میدان حر دچار آتش سوزی شد.سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران عصر چهارشنبه در این باره گفت: ساعت ۱۴:۱۳ امروز این حادثه آتش سوزی در خیابان کارگر جنوبی، پایین تر از میدان حر به سامانه ۱۲۵ اعلام و با توجه به دود بسیار زیاد و کثرت تماس های مردمی ماموران ۳ ایستگاه آتش نشانی به همراه خودروهای پشتیبانی به محل حادثه اعزام شدند.
 
سید جلال ملکی با بیان اینکه آتش نشانان در مدت ۴ دقیقه به محل حادثه رسیدند گفت:‌ آتش نشانان مشاهده کردند که در پشت بام یک ساختمان ۶ طبقه تجاری و اداری انباری به وسعت حدود ۱۰۰ متر دچار آتش سوزی شده است.وی اظهار داشت:‌ بدلیل اینکه محل حادثه در پشت بام ساختمان روی داده بود دود بسیار زیادی به آسمان متصاعد شده بود که آتش نشانان پس از دقایقی موفق شدند این آتش سوزی را مهار کنند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: این حادثه تلفات جانی نداشت و مقدار زیادی لوازم کامپیوتری و همچنین لوله های داربست در این حادثه سوخت.وی تاکید کرد:‌ آتش نشانان در محل مشغول لکه گیری و تخلیه دود هستند و علت این حادثه در دست بررسی کارشناسان آتش نشانی قرار دارد. میدان حر در مرکز تهران قرار دارد که مقدار زیادی ساختمان های تجاری و اداری در این منطقه وجود دارد.
برچسب ها: آتش سوزی حوادث
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها