به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۵:۵۳
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۲/۱۶ ساعت ۱۵:۰۴
کد مطلب : ۲۷۰۳۹۴
قیمت سکه در آخرین روز کاری هفته صعودی شد

جدیدترین قیمت ارز و سکه- ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰

گروه اقتصادی: هر دلار امروز پنجشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ درصرافی‌های بانکی ۲۰هزار و ۶۴۳ تومان معامله شد که نسبت به روز گذشته ۳۰۴ تومان کاهش قیمت داشت. 
جدیدترین قیمت ارز و سکه- ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰
قیمت خرید و فروش دلار در صرافی ملی امروز به ترتیب ۲۰ هزار و ۲۳۴ تومان و ۲۰ هزار و ۶۴۳تومان اعلام شد که هر دو نسبت به دیروز کاهش داشت. نرخ فروش دلار نسبت به روز گذشته ۳۰۴ تومان کاهش داشت. طی روزهای گذشته صرافی ملی چند بار در طول روز نرخ دلار را تغییر داده است که همواره این تغییر کاهشی بوده است. همچنین صرافی ملی قیمت خرید و فروش یورو را امروز به ترتیب ۲۴ هزار و ۷۴۹ تومان و ۲۵ هزار و ۲۴۹ تومان اعلام کرد که کاهشی اندک نسبت به روز گذشته داشت. امروز نرخ دلار در بازار متشکل ارز نیز ۲۰ هزار و ۴۴۴ تومان بود. هر یورو نیز با قیمت ۲۵ هزار و ۲۳۹ تومان در این بازار معامله شد. در بازار آزاد نیز امروز در حدود ساعت ۱۲ هر دلار به ترتیب با قیمت‌های ۲۱ هزار تومان و ۲۱ هزار و ۶۰۰ تومان خرید و فروش می شد. قیمت خرید و فروش یورو نیز در این بازار به ترتیب ۲۵ هزار تومان و ۲۵ هزار و ۵۰۰ تومان بود که نسبت به دیروز اندکی کاهش داشت. امروز در آخرین روز کاری هفته، اگر چه بازار ارز کم رمق بود اما هم خریدار و هم فروشنده دلار به بازار مراجعه داشت.  

قیمت سکه در آخرین روز کاری هفته صعودی شد
امروز قیمت هر قطعه سکه تمام ‌بهار آزادی طرح جدید (امامی) به ۹ میلیون و ۴۹۷ هزار تومان رسید که نسبت به روز گذشته ۲۲۵ هزار تومان افزایش قیمت داشت. امروز پنجشنبه، ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰، در ساعت حدود ۱۴ و ۳۰ قیمت هر قطعه سکه تمام ‌بهار آزادی طرح جدید (امامی) به ۹ میلیون و ۴۹۷ هزار تومان رسید که نسبت به روز گذشته ۲۲۵ هزار تومان افزایش قیمت داشت. اما هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با قیمت ۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان معامله شد که قیمت آن نسبت به روز گذشته حدود ۵۰۰ هزار تومان افزایش داشت و از قیمت هر سکه بهار آزادی طرح جدید نیز پیشی گرفت. هر نیم‌سکه بهار آزادی نیز با قیمت ۵ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان معامله شد که قیمت آن نسبت به دیروز تغییری نداشت.  ربع‌ سکه بهارآزادی نیز امروز با قیمت سه میلیون تومان معامله شد که ۲۰۰ هزار تومان ارزان تر از قیمت آن در روز گذشته بود. قیمت هر سکه یک گرمی نیز به یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسید که  ۵۰ هزار تومان نسبت به دیروز کاهش قیمت داشت. قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز به  ۹۵۶ هزار تومان رسید که ۵۰ هزار تومان گران تر از روز گذشته بود. امروز قیمت اونس جهانی طلا نیز ‌۱۷۹۳ دلار اعلام شد که نسبت به روز گذشته افزایش قیمت داشته است.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها