کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تردد روان در محور‌های شمالی کشور

17 ارديبهشت 1400 ساعت 10:01


گروه جامعه: بر اساس اعلام سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، در حال حاضر تردد در محورهای شمالی روان است و به جز بارش های پراکنده در برخی محورهای استان‌های آذربایجان غربی و شرقی، سایر محورهای مواصلاتی کشور جوی آرام دارند. براساس تصاویر دریافتی از دوربین های نظارتی ، سامانه‌های ترددشمار وگشت های شعب راهداری سراسر کشور ، در حال حاضر به‌استثنای محورهای مسدود و ممنوع،‌ سایر محورهای مواصلاتی کشور باز و تردد در آن ها به روال عادی در جریان است.

طی شبانه ‌روز گذشته ، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲293 ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری ، نسبت به روز قبل 1.9 درصد کاهش تردد را نشان می‌دهد.همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین ۱5.6 درصد ، اوج تردد بین ساعات 17 الی 18 و کمترین تردد بین ساعات 4 الی 5 صورت پذیرفته که مردم با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسب تری را برای سفر انتخاب کنند.

آخرین وضعیت محورهای شمالی نیز از تردد روان در محورهای چالوس ، هراز و فیروزکوه و آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین – رشت (رفت و برگشت) حکایت دارد.در آخرین وضعیت جوی راه‌های کشور نیز بارش پراکنده باران در برخی از محورهای استان‌های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی پیش‌بینی می‌شود.


کد مطلب: 270442

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/270442/تردد-روان-محور-های-شمالی-کشور

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir