به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۷:۳۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۲/۱۷ ساعت ۱۱:۵۲
کد مطلب : ۲۷۰۴۷۴

بیتکوین شاید یک میلیون دلار شود!

بیتکوین شاید یک میلیون دلار شود!
گروه اقتصادی: سردبیر کوین دسک بیتکوین را یک دارایی فوق العاده جذاب برای نگهداری دانست.به گزارش ایسنا، در حالی که برخی از کارشناسان بازارهای مالی معتقدند ارزش بیتکوین همین حالا هم بسیار بیشتر از چیزی است که باید باشد، سردبیر کوین دسک معتقد است که احتمال رسیدن قیمت هر واحد بیتکوین به هزار دلار طی پنج سال آینده دور از ذهن نیست. وی در مصاحبه با یاهو فاینانس با اشاره به محدود بودن تعداد بیتکوین های قابل استخراج گفت: بیتکوین یک کالای محدود است و با توجه به تقاضای بالای آن تابع اصل کمیابی است.  
 
سردبیر کوین دسک، بیتکوین را یک دارایی فوق العاده جذاب برای نگهداری دانست که یک روز به ارزش یک میلیون دلار می رسد و افزود: هلوینگ بعدی در سال ۲۰۲۴ اتفاق می افتد و در آن زمان یک جهش قیمتی بسیار بزرگ در بیتکوین خواهیم داشت. (هلوینگ به یکی از شروط برنامه نویسی شده بیتکوین اشاره دارد که طی آن هر چهار سال یکبار پاداش استخراج بیتکوین نصف مقدار قبل می شود و این میزان فعلا ۶.۲۵ واحد بیتکوین است. )

ارزش بازار بیتکوین به عنوان بزرگ ترین ارز دیجیتالی جهان در حال حاضر چیزی در حدود یک تریلیون دلار است که نسبت به سال قبل تقریبا دو برابر شده است. ارزش بازار بیتکوین بیشتر از ارزش بازار شرکت های مشهوری همچون فیس بوک، تسلا و علی بابا است. بسیاری از همین شرکت های بزرگ وارد بازار بیتکوین شده اند و همین شرکت تسلا حدود ۲.۵ میلیارد دلار بیتکوین در اختیار دارد. بانک های بزرگ نیز همچون جی پی مورگان و گلدمن ساکس با الهام گرفتن از رمزارزها به دنبال توسعه رمزارزهای مخصوص به خود هستند.  با این حال برخی از منتقدان رمزارزها هنوز معتقدند که ارزهای دیجیتالی یک حباب بزرگ هستند. مایک نووگراتس، سرمایه گذار مشهور پیشتر ارزهای دیجیتالی را یک بازی پانزی دانسته بود که پایان خوشی در انتظار آن ها و سرمایه گذارانشان نخواهد بود.  
برچسب ها: بیت کوین
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها