به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۲/۱۷ ساعت ۱۲:۰۵
کد مطلب : ۲۷۰۴۸۲

قیمت طلای جهانی در قله ۲.۵ماهه ایستاد

قیمت طلای جهانی در قله ۲.۵ماهه ایستاد
گروه اقتصادی: قیمت طلا در معاملات روز جمعه بازار آسیا افزایش یافت و به بالاترین رکورد در دو ماه و نیم گذشته رسید.به گزارش ایسنا، بهای هر اونس طلا برای تحویل فوری با ۰.۱ درصد افزایش، به ۱۸۱۷ دلار و ۸۵ سنت رسید.
در بازار معاملات آتی آمریکا هر اونس طلا با ۰.۲ درصد افزایش، به ۱۸۱۹ دلار و ۵۰ سنت رسید. بهای معاملات این بازار روز پنج شنبه با بیش از ۳۱ دلار معادل ۱.۸ درصد افزایش، در ۱۸۱۵ دلار و ۷۰ سنت بسته شد.

بدنبال انتشار آمار اقتصادی مطلوب در آمریکا، دلار به پایینترین رکورد در یک هفته اخیر نزول کرد و بازده اوراق خزانه آمریکا در پایینترین حد دو هفته اخیر ایستاد.آماری که روز پنج شنبه در آمریکا منتشر شد، نشان داد هفته گذشته ۴۹۸ هزار تقاضای دریافت بیمه بیکاری ثبت شده که پایینترین میزان از اواسط مارس سال ۲۰۲۰ است که بیماری کووید ۱۹ پاندمی اعلام شد.

بر اساس گزارش اینوستینگ، سرمایه گذاران اکنون منتظر انتشار آمار ماهانه اشتغال بخش غیرکشاورزی آمریکا از سوی وزارت کار این کشور هستند.در بازار سایر فلزات ارزشمند، هر اونس پالادیم با ۰.۴ درصد کاهش، به ۲۹۶۳ دلار و ۹۰ سنت رسید. هر اونس نقره ۰.۱ درصد کاهش یافت و به ۲۷ دلار و ۲۷ سنت رسید. هر اونس پلاتین برای تحویل فوری ثابت بود و در ۱۲۵۲ دلار ایستاد.
برچسب ها: قیمت طلا
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها