کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

فدراسیون:برانکو هرگزسرمربی تیم ملی نمی‌شود

فارس , 17 ارديبهشت 1400 ساعت 14:24


گروه ورزشی: در چند روز گذشته شایعاتی در خصوص مذاکره فدراسیون فوتبال با برانکو ایوانکوویچ برای قبول هدایت تیم ملی فوتبال منتشر شده است.در این خبرها آمده است که فدراسیون به دنبال این است که در صورت صعود تیم ملی به مرحله بعدی جام جهانی و رسیدن به جام جهانی قطر از برانکو بخواهد تا هدایت تیم ملی را برعهده داشته باشد.

در همین زمینه حسین شریفی سرپرست روابط عمومی فدراسیون فوتبال اظهار داشت: این خبر از اساس کذب و بدون پایه است.به طور کلی دیدگاه آقای عزیزی خادم تغییر در نیمکت تیم ملی نیست و اتفاقا دو شب پیش هم آقای اسکوچیچ سرمربی تیم ملی جلسه ای با رئیس فدراسیون داشت و در مورد شرایط تیم ملی صحبت های خود را مطرح کرد. قرار است دوشنبه هفته پیش رو هم نشست دیگری برگزار شود تا در مورد برنامه های تیم ملی مفصل تر صحبت شود.برخلاف خبری که منتشر شده، «هیچ وقت» قرار نیست آقای برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم ملی ایران شوند. لطفا پیشگوی دروغین نباشیم. به خاطر فوتبال ایران.

برانکو: مذاکره‌ای با فدراسیون فوتبال ایران نداشتم
مهر نوشت: سرمربی تیم ملی فوتبال عمان به خبر مذاکره‌اش با فدراسیون فوتبال ایران و قبول هدایت تیم ملی کشورمان واکنش نشان داد و گفت: تا سال ۲۰۲۲ با عمان قرارداد دارم.برانکو، درباره شایعه پیشنهاد فدراسیون فوتبال ایران به وی برای حضور در تیم ملی تصریح کرد: اصلاً! به هیچ وجه با هیچکس در ایران راجع به این موضوع صحبت و مذاکره نکرده‌ام.

برانکو ادامه داد: من تا پایان ۲۰۲۲ در عمان خواهم ماند و سرمربی تیم ملی این کشور هستم.برانکو که سابقه حضور در پرسپولیس را هم دارد و بین هواداران این تیم به واسطه چند قهرمانی محبوب است، در خصوص این تیم هم به یک جمله بسنده کرد و گفت: همیشه بهترین‌ها را برای پرسپولیس آرزو می‌کنم.تیم ملی فوتبال ایران در حالی خود را برای بازی‌های دور برگشت مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر آماده می‌کند که خبرهایی پیرامون تغییر در رأس کادر فنی ملی پوشان و حضور قریب الوقوع برانکو ایوانکوویچ مطرح شده است. گفته می‌شود فدراسیون فوتبال قصد دارد در پایان مرحله دوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ و انتخابی جام ملت‌های ۲۰۲۳ برانکو را به خدمت بگیرد.


کد مطلب: 270540

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/270540/فدراسیون-برانکو-هرگزسرمربی-تیم-ملی-نمی-شود

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir