به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۲/۱۷ ساعت ۱۵:۴۴
کد مطلب : ۲۷۰۵۴۵

متهمان را علنی محاکمه کنید

متهمان را علنی محاکمه کنید
گروه سیاسی: جمعی از خانواده‌های قربانیان سقوط هواپیمای اوکراینی با انتشار متنی ضمن تأکید بر محاکمه عوامل اصلی این حادثه، با اشاره به تماس دفتر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه با برخی از خانواده ها در مورد پرداخت غرامت و ردّ این پیشنهاد نوشتند: «خانواده های داغدار در این مقطع خواسته های روشنی را خطاب به مسئولان قضایی مطرح می نمایند».
در بخشی از این نامه آمده است:بر اساس ابلاغیه های یکسانی که برای خانواده های داغدار ارسال شده، برای 10 نفر از متهمان قرار جلب و برای بقیه قرار منع تعقیب صادر شده، لااقل نام هر دو گروه را برای خانواده های داغدار و وکلایشان مشخص کنید؛دسترسی آزادانه به پرونده را برای وکلای خانواده ها فراهم آورید؛دادگاه متهمان را علنی و با حضور خانواده های داغدار و وکلای آنها برگزار کنید؛تنها اولویت خانواده های داغدار، دادخواهی عزیزان مظلومشان است، هرگونه موضوع دیگر از جمله غرامت، می بایست پس از ختم رسیدگی عادلانه و مجازات آمران و عاملان این فاجعه در هر سطحی که باشند، مطرح شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها