به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۸:۳۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۲/۱۷ ساعت ۱۷:۱۰
کد مطلب : ۲۷۰۵۵۳

افراد ساده‌لوح می‌گویند برجام خوب است

افراد ساده‌لوح می‌گویند برجام خوب است
گروه سیاسی: یك استاد حوزه ابراز کرد: امروز یک جریانی متأسفانه در جامعه اینگونه جا انداخته است که انقلابی‌ها ارزشی هستند و مبتنی بر واقعیات، مسائل کشور را دنبال نمی‌کنند و همین امر سبب شده است تا حدود 30 درصد از رأی دهندگان این دروغ بزرگ را باور کرده و رغبتی به رأی دادن به انقلابی‌ها ندارند؛ طبق نظر سنجی صورت گرفته، این 30 درصد اذعان کرده‌اند که انقلابی‌ها پاکدست هستند و مشکلاتی همچون رانت خواری و ویژه خواری و مشکلات اخلاقی ندارند، اما واقع بین نیستند؛ این ادبیاتی است که جریان انحرافی در جامعه ایجاد کرده است و ما باید در ادبیات خود بازنگری داشته باشیم.
 حجت الاسلام علیرضا پناهیان عنوان کرد: روز قدس، روزی است که باید صهیونیست‌ها را بشناسیم و به دیگران نیز بشناسانیم؛ امروز برخی افراد ساده لوح هنگامی که مخالفت رژیم صهیونیستی با برجام را می‌بینند، می‌گویند برجام چیز خوبی است و هنگامی که مخالفت ما را با برجام مشاهده می‌کنند می‌گویند اینها با رژیم صهیونیستی یکی هستند؛ در حالی که مخالفت ما با برجام برای این است که ضربه به کشور وارد کرده و مخالفت صهیونیست‌ها برای این است که آنها تنها در صورتی راضی می‌شوند که وضعیتی همچون سوریه را در ایران مشاهده کنند و برجام را برای آن کافی
نمی‌دانند.
برچسب ها: برجام
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *


۱۴۰۰/۰۲/۱۷ ۱۷:۲۸
ایشون از کمبود و نبود دارو در داروخانه های خبر ندارند. ایشون بیمار خاص که هیچی یه بیمار دیابتی ندارند که برای یک دونه انسولین در بدر از این داروخانه به اون داروخانه برند و آخر سر هم بابت خرید انسولین 25 درصد حقوقشون رو پرداخت کنند. ایشون جوان بیکار متاهل ندارند.
من و امثال من ساده لوحیم که فکر میکنیم این کمبودها بخاطر تحریم هاست، شاید کار خودشونه.
ایشان بهتر می فهمند (372244)
رضا
Romania
۱۴۰۰/۰۲/۱۷ ۱۷:۴۷
این اقا با کدوم سواد و دانش در مورد برجام نظر میده؟؟ این چه ویروسیه که این جماعت گرفتند که هر کسی دقیقا مثل اینها فکر نکنه احمق با ساده لوحه ؟؟ (372247)
۱۴۰۰/۰۲/۱۷ ۱۸:۱۹
ترتیب زمانی دروغ‌ ها:
۱.تحریم‌ها لغو شد
۲.به زودی لغو خواهدشد
۳.برجام برای اثبات عدم صداقت آمریکا بود نه لغو تحریم‌ها
۴.برجام برای جلوگیری ازجنگ بودنه لغو تحریم‌ها
۵.خروج ترامپ ازبرجام موجب شدبرجام شکست بخورد والا تحریم‌ها لغو شده بود
۶. شکست برجام تقصیر روسیه وفرمانده میدان بود (372249)
محمد
United States
۱۴۰۰/۰۲/۱۷ ۱۹:۰۷
استاد حوزه! تصحیح کنید تحقیق کنید کجا و چی درس میدند (372254)
۱۴۰۰/۰۲/۱۷ ۲۰:۱۸
استاد فراموش نکن دولت روسیه گفت اگر حمایت روسیه نبود بر جام تصویب نمی شد یعنی روسیه با برجام موافقه (372256)
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۰۲/۱۷ ۲۲:۳۰
جناب پناهیان، اقدامات سیاسی از جمله مذاکره (مثل مذاکرات برجام) پدیده‌‌هایی ذاتا اخلاقی نیستند بلکه ابزاری برای تحقق اهداف‌نظامند.در حال حاضر نظام اسلامی با درایت رهبری و مقامات عالی نظام، دستگاه دیپلماسی کشور را به میدان مذاکره فرستاده‌اند حفظ وحدت و انسجام ملی و حرکت پشت‌سر رهبری و دستگاه موفق دیپلماسی کشور بیش از هر چیز ضامن موفقیت است.ساده اندیشی است که شما تصور کنید مقامات عالی نظام همگی اشتباه می کنند و شما که همسو با صهیونیسم بین‌الملل کمر همت به نابودی برجام بسته اید درست می گویید. (372259)
۱۴۰۰/۰۲/۲۰ ۰۲:۴۷
استاد،
چيزى كه به ما ضربه زد خودسرها بودند كه از ديوار سفارت ها رفتند بالا و ما مجبور شديم به فكر برجام باشيم. اگر كله خر بازى در نمى آورديد نيازى به برجام نمى بود شايد. (372326)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها