به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۶:۲۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۲/۱۷ ساعت ۱۸:۲۲
کد مطلب : ۲۷۰۵۷۴

سیمئونه به دنبال رکورد شکنی در نیوکمپ

سیمئونه به دنبال رکورد شکنی در نیوکمپ
گروه ورزشی: تیم‌های فوتبال اتلتیکومادرید و بارسلونا فردا شب در دیداری حساس در چارچوب هفته سی و پنجم لالیگا به مصاف هم خواهند رفت. دیداری که علاوه بر حساسیت امتیازی ۲ تیم در جدول، برای سرمربی آرژانتینی اتلتیکو مادرید از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.دیگو سیمئونه، سرمربی موفق تیم فوتبال اتلتیکو مادرید در طول ۱۰ سال هدایت این تیم تا کنون موفق به پیروزی مقابل تیم فوتبال بارسلونا در لالیگا و در ورزشگاه نیوکمپ نشده است. این سرمربی آرژانتینی امیدوار است که با پیروزی مقابل کاتالان‌ها علاوه بر نزدیک‌تر شدن به قهرمانی این فصل لالیگا ، رکورد منفی خود را نیز در این ورزشگاه پایان دهد.

سیمئونه تا کنون ۱۴ بار به عنوان سرمربی اتلتیکو مادرید در نیوکمپ به مصاف بارسلونا رفته که در این مسابقات ۸ شکست و ۶ تساوی به دست آورده و هیچ پیروزی کسب نکرده است.این آرژانتینی امیدوار است همان گونه که در بازی دور رفت مقابل بارسلونا با پیروزی توانست طلسم ناکامی‌های خود مقابل این تیم در لالیگا را پایان دهد؛ دیگر رکورد منفی خود مقابل بارسلونا را نیز با یک پیروزی دیگر به اتمام برساند و بتواند کاتالان‌ها را در هر ۲ بازی رفت و برگشت شکست دهد.تیم‌های فوتبال اتلتیکو مادرید و بارسلونا که به ترتیب با ۷۶ و ۷۴ امتیاز در رتبه‌های اول و سوم لالیگا قرار دارند ، فردا شب در استادیوم نیوکمپ به مصاف هم خواهند رفت.
برچسب ها: فوتبال جهان
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها