به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۳۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۲/۱۸ ساعت ۱۰:۲۵
کد مطلب : ۲۷۰۶۳۹

تلاش پایین جدولی‌ها برای فرار از منطقه سقوط

تلاش پایین جدولی‌ها برای فرار از منطقه سقوط
گروه ورزشی: لیگ برتر فوتبال ایران امروز با برگزاری ۳ دیدار وارد هفته بیست‌و دوم می‌شود.به گزارش ایسنا، رقابت‌های لیگ برتر بعد از وقفه‌ای ۱۵ روزه امروز(شنبه) با برگزاری ۳ دیدار وارد هفته بیست‌و دوم خواهد شد که طی آن مس رفسنجان، صنعت نفت آبادان و ماشین سازی تبریز باید در خانه خود به ترتیب به مصاف تیم‌های نساجی مازندران، آلومینیوم اراک و سایپا پروند.برنامه بازی‌های هفته‌ بیست‌و دوم به شرح زیر است:
 
مس رفسنجان – نساجی مازندران/ ورزشگاه شهدای مس رفسنجان، ساعت ۲۰:۴۵
مس رفسنجان شگفتی ساز این فصل از رقابت‌های لیگ برتر در این هفته از رقابت‌ها باید به مصاف نساجی مازندران برود. حریفی که تلاش می‌کند خود را از منطقه سقوط خارج کند. ساکت الهامی و مدیریت نساجی خوشبین هستند تا تیم‌شان در ۹ بازی باقی مانده بتواند امتیازات خود را به بالای ۳۰ برسانند تا در لیگ برتر باقی بمانند. با این حال، دیدار با شاگردان محمد ربیعی که در رده ششم جدول قرار دارند و به دنبال کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا هستند، کار دشواری خواهد بود. مسی‌ها اکنون ۲۸ امتیازی هستند و با تیم رده چهارمی گل گهر چهار امتیاز فاصله دارند.

صنعت نفت آبادان – آلومینیوم اراک / ورزشگاه تختی آبادان، ساعت ۲۱:۱۵
صنعت نفت این روزها حال و روز خوشی ندارد و هواداران این تیم علیه مدیریت و کادر فنی این تیم دست به اعتراض زده‌اند. آن‌ها امروز باید به مصاف آلومینیوم اراکی بروند که با منصوریان دوباره جان گرفته و آماده‌اند تا تیم خود را در نیمه بالایی جدول نگه دارند. اراکی‌ها در رده پنجم هستند و شانس صعود به رده چهارم را نیز دارند اما آن‌ها باتوجه به ابتلای بازیکنان‌شان به کرونا غایبان زیادی در این بازی خواهند داشت. آلومینیوم برای دیدار با صنعت نفت ۷ غایب دارند که این مساله کار آن‌ها را جلوی آبادانی‌ها که نیاز مبرم به پیروزی دارند، سخت خواهد کرد.

ماشین سازی – سایپا/ ورزشگاه شهید قاسم سلیمانی، ساعت ۲۱:۱۵
پر حاشیه ترین تیم این روزهای لیگ برتر امروز باید در خانه پذیرای سایپا باشد. در روزهای اخیر خبر از تعلیق این باشگاه به دلیل عدم حمایت مسئولان این باشگاه شنیده می‌شد اما در نهایت این تیم با هدایت علیرضا اکبرپور باید به کار خود ادامه دهد. ماشین سازی روی کاغذ هنوز شانس بقا دارد اما کار بسیار سختی برای رسیدن به هدف خود دارد چون فاصله امتیازی‌اش با تیم‌های بالای جدول خود زیاد است. در مقابل مدیران سایپا پس از کنار گذاشتن ابراهیم صادقی از هدایت این تیم، فراز کمالوند مربی پیشین استقلال را به عنوان سرمربی تیم‌شان منصوب کردند. وضعیت این روزهای سایپایی‌ها در جدول چندان مناسب نیست و آن‌ها در حال حاضر با ۱۸ امتیاز در رده چهاردهم قرار دارند. باید دید کدام تیم در مصاف پایین جدولی‌ها پیروز از زمین خارج خواهد شد.  
برچسب ها: لیگ برتر
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها