به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۱:۳۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۲/۱۸ ساعت ۱۱:۴۰
کد مطلب : ۲۷۰۶۷۵

این ۴ خوراکی نفخ شکم را از بین می‌برد

این ۴ خوراکی نفخ شکم را از بین می‌برد
گروه علمی: این خوراکی ها به شما کمک می کنند به جنگ نفخ بروید:

هندوانه
سلاح مخفی هندوانه چست؟ محتوای آب بسیار بالای آن چرا برای شکمتان خوب است؟ هنگامی که شما دچار کم آبی هستید، سدیم باعث می شود که بدنتان آب را نگه دارد و در نتیجه شما باد می کنید. خوردن چند قاچ هندوانه (Watermelon)، هیدراتاسیون کلی شما را افزایش می دهد و به خارج شدن سدیم و آب اضافی از سیستم شما کمک می کند.

خیار
این سبزی ترد نیز محتوای آب بسیار بالایی دارد و یک ادرار آور طبیعی است که به خارج کردن مایع اضافی از بدن کمک می کند. یک مزیت دیگر: خیارها فوق العاده کم کالری هستند. یک خیار کامل فقط ۴۷ کالری دارد. آن را به تنهایی بجوید، در اسموتی ها ترکیب کنید یا آن را به همراه چند تکه هندوانه، به آب اسپای خانگی تان اضافه کنید.

جعفری
این گیاه مانند خیار، یک ادرار آور طبیعی است که به خارج شدن مایع اضافی از بدن کمک می کند. همچنین حاوی ویتامین K استخوان ساز و ویتامین C تقویت کننده سیستم ایمنی بدن است. آن را ریز ریز کرده و به هر سالادی اضافه کنید یا برای رفع نفخ شکم، آن را در یک اسموتی سبز مخلوط کنید.

نعناع
امیدوارم شما مقداری نعناع تازه در حال رشد در باغچه تان داشته باشید. اگر نه، مقداری نعناع تازه از فروشگاه مواد غذایی بخرید یا حتی یک جعبه چای نعناع بردارید. این گیاه قدرتمند، یک ضد اسپاسم است، یعنی دستگاه گوارش را آرام می کند و به گاز نفخ شکم امکان می دهد که به راحتی عبور کند.برای رسیدن به بهترین نتایج، کارشناسان مصرف آن را قبل و بعد از هر وعده غذایی توصیه می کنند.
برچسب ها: نفخ شکم تغذیه
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها