به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۳۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۲/۱۸ ساعت ۱۲:۲۵
کد مطلب : ۲۷۰۶۹۰
هروی:

تیم ملی کاراته برای شخص خاصی نیست

تیم ملی کاراته برای شخص خاصی نیست
گروه ورزشی: سرمربی تیم ملی کاراته گفت: تیم ورزشی از کشورمان در مسابقات شکست بخورد، مسئول فدراسیون یا سرمربی رفتنی هستند و این نتیجه بد برای کشورمان باقی خواهد ماند.سید شهرام هروی در خصوص آغاز دور جدید اردوی تیم ملی کاراته، اظهار داشت: برای شرکت در آخرین مسابقه گزینشی بازی‌های المپیک توکیو به میزبانی پاریس، از روز 20اردیبهشت ماهتمرین آماده‌سازی  شش ملی‌پوش استارت می‌خورد. بر همین اساس طبق برنامه‌ریزی که شده است بنده و امیر مهدی زاده اواسط خرداد ماه برای کسب سهمیه سوم و کامل کاراته ایران به پاریس خواهیم رفت.

وی در پاسخ به این سوال که در وزن 75+ کیلوگرم چه کسی به بازی‌های المپیک توکیو خواهد رفت، گفت: ذبیح‌الله پورشیب و سجاد گنج‌زاده از سال 2018 تا مسابقات لیگ جهانی کاراته وان لیسبون، امتیازات لازم را جمع کرده‌اند ولی تکلیف وزن 75+ کیلوگرم در رقابتهای قهرمانی اروپا که اواخر اردیبهشت ماه در کرواسی برگزار می‌شود، مشخص خواهد شد. هروی در مورد اینکه مردم و جامعه ورزش ایران انتظار دارند تا کاراته در المپیک مدال‌های خوشرنگی را به دست بیاورد، تاکید کرد: تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا بهترین نتیجه و عملکرد موفق آمیز را در بازی‌های المپیک توکیو داشته باشیم. 

سرمربی تیم ملی کاراته با اشاره به اینکه هر موفقیتی در ورزش ایران برای مملکت و نام ایران ثبت می‌شود، عنوان کرد: وقتی ورزشکاران در رقابت‌های بین‌المللی حاضر می‌شوند همانند یک سرباز به مصاف حریفان‌شان می‌روند تا ایرانی در تمام دنیا سرش را بالا بگیرد. تیم ورزشی از کشورمان در مسابقات شکست بخورد، مسئول فدراسیون یا سرمربی رفتنی هستند و این نتیجه بد برای کشورمان باقی خواهد ماند. با این همه مشکلات و تحریم که در کشور داریم، ورزش ایران توانسته است سهمیه بازی‌های المپیک را بگیرد. بر همین اساس باید به این سربازان مملکت‌مان روحیه دهیم تا به مصاف حریفان‌شان بروند. تیم ملی برای شخص خاصی نیست و بهتر است که برای این تیم در مسابقات بین‌المللی آرزوی موفقیت بکنیم.
مرجع : فارس
برچسب ها: کاراته
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها