به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۸:۱۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۲/۱۸ ساعت ۱۳:۳۰
کد مطلب : ۲۷۰۷۱۰

نذر گوسفند برای سربلندی مردم در انتخابات

نذر گوسفند برای سربلندی مردم در انتخابات
گروه سیاسی: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسلامشهر از نذر ۱۱۰ گوسفند برای سربلندی مردم در انتخابات خبر داد.
سیدحسین موسوی گفت:یك پویش مردمی با هدف کمک به نیازمندان با ذبح ۱۱۰ قربانی در این شهر باهدف سربلندی مردم ایران در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.
وی افزود:در آستانه انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ دشمنان جمهوری اسلامی، برخلاف آن‌که در سال ۹۶ مردم را به حضور در انتخابات و رأی دادن به یک کاندیدای خاص دعوت می‌کردند تا از ضعف مدیریتی او ناکارآمدی نظام را حاصل کنند، امسال به عدم مشارکت دعوت می‌کنند و برخی هم تحت تأثیر رسانه‌های غربی و عربی حامی این پویش‌ها شده‌اند.
 در این راستا گروه‌های مردمی شهرستان اسلامشهر اعم از مساجد، هیأت‌های مذهبی، خیریه‌ها، کانون‌های فرهنگی و قرآنی و ... به منظور ارائه کمک‌های مؤمنانه به نیازمندان و سربلندی مردم ایران در انتخابات ۲۸ خرداد، نذر قربانی کردند تا ۱۱۰ رأس دام زنده به نفع نیازمندان در اسلامشهر ذبح کنند. بناست گوشت حاصل از این قربانی‌ها میان نیازمندان شهرستان که از قبل شناسایی شده‌اند توزیع شود.
مرجع : فارس
برچسب ها: انتخابات
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *


مجید
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۰۲/۱۹ ۱۰:۵۶
۱۱۰ گوسفند ۳۰۰۰ کیلو گوشت تولید میکند حداقل ۶۰۰۰ نفر را میتوانید رایشان را بخرید تا به جناب رییسی و۰۰۰ رای بدهند وسربلند بشوید ولی ریاست جمهوری مثل نمایندگی مجلس نیست که با ۱۰۰۰۰ رای یکی را نماینده کنید با خرید رای ویک کیلو گوشت نذری نذر کردن را به هدف قربت واطعام مساکین انجام دهید تا ارزش وثواب داشته باشد (372295)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها