کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پایان تولید جذاب‌ترین خودرو ایتالیایی

18 ارديبهشت 1400 ساعت 13:35


گروه اقتصادی: آلفارومئو جولیتا به پایان خط تولید رسید. براساس اعلام نشریه انگلیسی Autocar ، هاچ بک ایتالیایی پس از ۱۱ سال تولید از چرخه فروش خارج شده است. آلفارومئو از طریق رئیس بازاریابی محصولات خود فابیو میگلیاواکا، پایان تولید Giulietta را سال گذشته اعلام کرده بود که زمینه ورود کراس اوور توناله را فراهم می‌کند. گزارش ها نشان می دهد که هم اکنون جدول زمانی تحویل این خودرو به خریداران به تأخیر افتاده است که دلیل آن نیز می تواند همه گیری ویروس کرونا باشد.

صحبت از عرضه Tonale به بازار است، ژان فیلیپ ایمپاراتو مدیر عامل جدید آلفارومئو اعلام کرده است که عملکرد بهتری از سیستم PHEV انتظار داریم و همین موضوع باعث به تأخیر افتادن راه اندازی خط تولید Tonale شده است که قرار بود امسال به بازار عرضه شود. مطابق اعلام خودروساز ایتالیایی، آن‌ها تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا پویایی و جذابیت رانندگی جولیتا به توناله انتقال یابد. آلفارومئو تونالی نخستین شاسی بلند پلاگین هیبریدی این برند ایتالیایی خواهد بود و براساس پلتفرمی مشترک با جیپ کامپس پلاگین هیبرید توسعه خواهد یافت.

گزارش‌های اخیر حاکی از آن است که Tonale به بازار های ایالات متحده عرضه می شود، اگرچه یک کراس اوور کوچکتر است. با این اوصاف، خروج جولیتا می تواند به معنای ورود چندین مدل جدید و خاص در خط تولید آلفارومئو باشد. آلفارومئو تصمیم داشت تا تولید جولیتا را از مدت‌ها پیش متوقف کند، اما به دلیل تاخیر‌های پیش آمده ناشی از همه گیری کرونا، این خودرو تا به امروز روی خط تولید باقی مانده است. برخی گزارش‌ها می‌گویند این کراس اوور کوچک ممکن است در تابستان سال ۲۰۲۲ وارد بازار شود. آنچه مشخص است، مدیر عامل جدید در تلاش است تا مارک آلفارومئو را زنده نگه دارد. ادغام جدید Stellantis این امکان را فراهم می‌کند، در سال‌های آینده فرصت‌های بیشتری برای این خودروساز در نظر گرفته شود. 


کد مطلب: 270713

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/270713/پایان-تولید-جذاب-ترین-خودرو-ایتالیایی

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir