به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۰۲
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۲/۱۸ ساعت ۱۶:۴۶
کد مطلب : ۲۷۰۷۴۴

بهتر است اصلاح طلبان در انتخابات کنار بکشند

بهتر است اصلاح طلبان در انتخابات کنار بکشند
گروه سیاسی: یك عضو حزب کارگزاران بر این باور است: با این شرایطی که پیش می رویم اگر این شرایط ادامه داشته باشد رقابت بین اصولگرایان است و من چندین بار به چهره های اصلی اصلاح طلبان بیان کردم که این وضعیت نانی برای مردم ندارد.پس بهتر است اصلاح طلبان کنار بکشند، کاندیدایی معرفی نکنند و کاندیدای اصولگرایاین با هم رقابت کنند و قوه مجریه هم با دو قوه دیگر هماهنگ شود و یکپارچگی در نظام ایجاد شود تا شاهد باشیم مشکلات و گره ها باز شود.
علی محمد نمازی، درباره آرایش سیاسی اصلاح طلبان در انتخابات ریاست جمهوری گفت: فضای حاکم بر عرصه انتخابات و فضای سیاسی کشور اصلا مناسب این مقطع از زمان نیست. دو جبهه اصلی کشور هنوز تکلیف خود را نمی دانند باید چکار کنند و چه خواهد شد و وقتی احزاب را نگاه می کنیم این کرونا مزید بر علت شده که نه نشست و نه جلسه ای برگزار شود. البته فضای مجازی به جبران این امر کمک می کند و بعد به مردم نگاه می کنیم، آن چه در مردم مشاهده می شود این که در انتخابات شرکت نمی کنند.
وی ادامه داد: هنوز بلاتکلیفی بر توده مردم حاکم است که اطلاعی از وضع انتخابات ندارند. اصلا این فضا را در ۴۳ سالی که از عمر نظام جمهوری اسلامی می گذرد شاهد نبودم که در این مقطع این میزان بلاتکلیفی و سکون و سکوت بر انتخابات حاکم باشد.
او در پاسخ به این پرسش، با توجه به این شرایط اصلاح طلبان پیروز میدان انتخابات خواهند بود؟گفت: با این شرایطی که الان شاهد هستیم که کاندیدا اصلاً مطرح نیست احتمال رقابت را نمی دهم. رقابتی وجود ندارد که بگوییم برنده کیست. اگر در ادامه زمینه رقابت فراهم شد آن زمان می توان قضاوت کرد که کاندیدای اصلی اصلاح طلبان امکان انتخاب شدن دارد یا خیر.
او در پایان درباره کاندیدای نیابتی اصلاح طلبان اذعان داشت: در جلسات اول اصلاح طلبان تصریح کردند سمت کاندیدای نیابتی نمی روند. اعلام شده با توجه به طرحی که از این دوره دارند کاندیدای نیابتی نخواهند داشت. به نظر من، نباید این کار را انجام دهند. آقای تاجزاده اعلام کاندیداتوری کرده اند و برنامه خوب را ارائه داده ا ند. تا زمانی که نتیجه صلاحیت ها اعلام شود این حضور می تواند فضا را گرم کند.
برچسب ها: انتخابات
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها