به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۰۱:۰۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۲/۱۸ ساعت ۱۷:۵۸
کد مطلب : ۲۷۰۷۷۷

بدهی فدراسیون به شستا چقدر است؟

بدهی فدراسیون به شستا چقدر است؟
گروه ورزشی: فدراسیون سابق فوتبال در اقدامی عجیب دو میلیون یورو از شرکت شستا پول قرض گرفت تا ویلموتس و دستیارانش را به ایران بیاورد. کاری به این نداریم که چرا در آن مقطع شستا چنین پولی را به فدراسیون قرض داد اما خیلی‌ها عنوان کردند که فدراسیون باید ۹۰ میلیارد تومان به این شرکت پس بدهد در حالی که حتی اگر یورو را نزدیک ۳۰ هزار تومان هم حساب کنیم باز هم جمع مبلغ به ۶۰ میلیارد تومان نمی رسد.

در این مدت فدراسیون فوتبال چیزی نزدیک به ۳۰ میلیارد تومان را به شرکت شستا پس داده و شنیده می شود باید ۷۰۰ هزار یورو دیگر به این شرکت بدهد تا ماجرا کاملا حل و فصل شود. اما مشخص نیست چرا شرکت شستا ساختمان فدراسیون فوتبال را به نام خود زده که در این مورد حتماً باید نقطه نظرات طرفین را شنید.

آن چه مسلم است فدراسیون فوتبال چاره‌ای ندارد جز آ ن که این بدهی را پرداخت کند چرا که در پول قرض گرفته شده به هر حال باید پس داده شود اما سوال اینجاست که آیا نمی‌شد با تعامل بیشتر جلوی ضبط ساختمان فدراسیون فوتبال را گرفت و این کار را به زمان دیگری موکول کرد؟ البته در اصل قضیه ایرادات زیادی وجود دارد. نه فدراسیون تاج باید به سمت قرض گرفتن از شرکت شستا می رفت و نه این شرکت باید بابت خرید یک مربی به فدراسیون فوتبال پول قرض می داد اما حالا که این اتفاق افتاده می شد خیلی بهتر ماجرا را مدیریت کرد.

شستا تصمیم گرفت سند فدراسیون فوتبال و حتی سه دانگ است باشگاه پرسپولیس را به نام خود بزندکه البته گفته می‌شود مشکل ساختمان پرسپولیس حل شده است اما امیدواریم این هم یک حرکت تبلیغاتی نباشد.
مرجع : خبر ورزشی
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها