کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کلاهبردار ۵۰۰ میلیون تومانی به دام افتاد

باشگاه خبرنگاران , 18 ارديبهشت 1400 ساعت 18:34


گروه حوادث: رئیس پلیس فتا تهران بزرگ از دستگیری فردی که با طرح فروش کالای اقساطی، ۵۰۰ میلیون تومان از شهروندان کلاهبرداری کرده بود، خبر داد. سرهنگ داود معظمی گودرزی رئیس پلیس فتا تهران بزرگ گفت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان با موضوع کلاهبرداری اینترنتی از طریق فروش اقساطی کالا، بررسی موضوع به صورت تخصصی از سوی کارآگاهان پلیس فتا آغاز شد.
 

وی افزود: در تحقیقات انجام شده مشخص شد که کاربران فضای مجازی به قصد خرید کالا‌های قسطی، برای پرداخت بیعانه و یا قسط اول کالا به درگاه بانکی هدایت شده اند و پس از انجام تراکنش نا موفق، مبالغ فراوانی از حساب بانکی شان سرقت شده است.رئیس پلیس فتا تهران بزرگ با اشاره به اینکه در بررسی‌ها پلیسی مشخص شد که درگاه بانک مورد استفاده مال باختگان جعلی بوده است، اعلام کرد: با تحقیقات علمی سرانجام ماموران پلیس فتا موفق شدند فرد کلاهبردار را شناسایی و با هماهنگی‌های قضائی وی را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

سرهنگ گودرزی با بیان اینکه با تجمیع پرونده‌های مشابه و اعتراف متهم به جرایم ارتکابی، ۱۱ مال باخته شناسایی شده است، ادامه داد: کارشناسان ارزش ریالی اموال کلاهبرداری شده را ۵۰۰ میلیون تومان اعلام کرده اند.
این مقام سایبری افزود: با اخذ دستور قضائی کشف جرائم احتمالی در دستور کار قرار دارد.


کد مطلب: 270788

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/270788/کلاهبردار-۵۰۰-میلیون-تومانی-دام-افتاد

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir