به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۰:۲۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۲/۱۹ ساعت ۱۳:۳۶
کد مطلب : ۲۷۰۹۵۷

مومنی: مجیدی با تجربه‌تر از قبل شده است

مومنی: مجیدی با تجربه‌تر از قبل شده است
گروه ورزشی: پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران درباره امشب این تیم مقابل ذوب آهن اصفهان صحبت‌هایی را بیان کرد.محمد مومنی کارشناس فوتبال و پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران  درباره آخرین شرایط این تیم و همچنین جدایی فراز کمالوند از جمع آبی پوشان  اظهار داشت: قبل از هر چیز به شخصه از زحمات کمالوند بسیار تشکر می‌کنم، بالاخره دنیای فوتبال است و عرصه مربیگری و هر کسی برای خود تصمیم گیری می‌کند و نباید به کمالوند بابت ترک استقلال ایراد گرفت.

او ادامه داد: استقلال از دانش کمالوند استفاده کرده است و اکنون او می‌خواهد از اعتبار و اندوخته مربیگری خود در جایی دیگر استفاده کند، اما مدیران استقلال باید هر چه سریعتر جایگزین او را مشخص کنند تا مشکلی برای  سرمربی تیم پیش نیاید.

مومنی درباره جایگزین احتمالی کمالوند و نام‌هایی مانند پیروز قربانی که برای این پست معرفی شده اند، بیان کرد: اگر بخواهیم به آینده نگاه کنیم باید مربی خارجی برای تیم استخدام کنیم، البته پیروز قربانی هم از مفاخر استقلال است و تجربیات خوبی دارد، اما احساس می‌کنم اگر مربی خارجی و همچنین مربی مانند قربانی همزمان در استقلال حضور داشته باشند می‌تواند کمک بیشتری را به تیم استقلال برساند.

پیشکسوت باشگاه استقلال ادامه داد: بازیکنان جوان استقلال با توجه به بازی حساس مقابل ذوب آهن و با وجود مصدوم‌های زیادی که آبی ها  برای این بازی دارند فرصت خوبی برای آن ها  فراهم شده است که بتوانند جایگزین مناسبی برای ستاره‌های استقلال باشند و باید از این فرصت گرانبها استفاده کنند و به سرمربی نشان دهند که می‌تواند به آن‌ها تکیه کند.

مومنی درباره ذوب آهن گفت: مجتبی حسینی مربی ذوب آهن از زمانی که به این تیم رفته است تغییرات زیادی را ایجاد کرده است که باعث به سامان رسیدن ذوب آهن نسبت به اوایل فصل شده است، اما به علت جایگاه بد آن‌ها در جدول لیگ فشار روی آن‌ها برای نتیجه گیری مقابل آبی پوشان زیاد است و استقلالی‌ها باید از این فشار استفاده کنند و با توجه به بازی‌های خوب خود در آسیا بتواند مقابل ذوب آهن هم برتری داشته باشد و نتیجه قابل قبولی را دریافت کند.

مومنی ادامه داد: استقلال در بازی امشب ۳۰ دقیقه فرصت دارد که بتواند از برتری خود نسبت به ذوب آهن استفاده کند تا بتواند در وهله اول ذوبی‌ها را تحت تاثیر قرار دهد و بتواند نتیجه خوبی را به دست آورد. اگر این اتفاق پیش نیاید اعتماد نفس ذوب آهنی‌ها افزایش پیدا می‌کند و امکان دارد استقلال صدماتی را مقابل این حریف سر سخت تجربه کند.

پیشکسوت فوتبال کشورمان درباره بازی‌های هجومی استقلال و همچنین گل‌های زیادی که این تیم دریافت می‌کند گفت: بازی زیبا خطر‌های خودش را نیز دارد، یا باید اقتصادی بازی‌ها را برد و به اما و اگر‌ها و شانس در بازی‌ها اکتفا کرد و یا نه به تیم خود و تیم مقابل اجازه بازی کردن بدهیم.

او افزود: این ایده و انجام این گونه بازی‌های هجومی تنها از مربی‌هایی که فوتبال بازی کرده اند بر می‌آید، فرهاد مجیدی نیز مهاجمی گلزن بود و از بازی هجومی نیز لذت می‌برد، اکنون نیز این تفکر را دارد که تیم هر چه بیشتر گلزنی کند هم طرفداران را خوشحال می کند و هم خود مربی راضی می شود.او ادامه داد: من یادم است که این ایده‌ای که اکنون فرهاد مجیدی با آن تیم را روانه میدان می‌کند، ایده‌ای است که مرحوم ناصر حجازی نیز این تفکر را داشت. مرحوم جازی به ما می‌گفت حمله کنید، گل بزنید، اما اشکالی ندارد و گل هم بخورید.

او افزود: به هر حال مجیدی نیز شاگرد حجازی بوده است و به این اعتقاد رسیده است که فوتبال زیبا صدماتی را هم به تیم می‌زند و باید آن را قبول کرد.مومنی درباره سرمربی کنونی تیم فوتبال استقلال عنوان کرد: مجیدی نسبت به دفعات قبل که هدایت استقلال را بر عهده گرفت کمی با تجربه‌تر شده است و با تدبیر بیشتری بازی‌ها را دنبال می‌کند و سعی می‌کند در کنار زمین از کاریزمای مربیگری خود بهتر استفاده کند و به نظرم پخته‌ تر از قبل شده است و این پختگی به نفع استقلال است.محمد مومنی درباره نتیجه مسابقه استقلال مقابل ذوب آهن اصفهان عنوان کرد: بازی با تیم مجتبی حسینی که کمی دفاعی بازی می‌کند کمی سخت است، اما امیدوارم که استقلال برنده این بازی حساس شود.
برچسب ها: فرهاد مجیدی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها