کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دستگیری قاتل فراری در ملایر

19 ارديبهشت 1400 ساعت 14:21


گروه حوادث: فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از دستگیری قاتل فراری در این شهرستان توسط مأموران پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد. به گزارش ایسنا، سرهنگ محمدباقر سلگی در تشریح این خبر گفت: به دنبال وقوع یک فقره درگیری در یکی از روستاهای حاشیه شهرستان ملایر و به قتل رسیدن یک فرد ۵۴ ساله و یک جوان ۲۶ ساله، شناسایی و دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.
 

وی افزود: با تشکیل اکیپی از کارآگاهان زبده این یگان و انجام کار اطلاعاتی و به کارگیری شگردهای پلیسی، محل اختفای متهم در نقطه ای از پایتخت شناسایی و با هماهنگی دستگاه قضایی، نامبرده در یک عملیات ضربتی توسط ماموران اعزامی دستگیر شد.فرمانده انتظامی شهرستان ملایر بیان کرد: با تحقیقات فنی و تخصصی مأموران پلیس آگاهی، ۱۳ متهم به عنوان محرک و مسببان اصلی این درگیری شناسایی و دستگیر شدند.

وی ادامه داد: در تحقیقات فنی و تخصصی صورت گرفته قاتل ۲۲ ساله، علت و انگیزه درگیری را اختلافات قبلی بین برادرش با طرفین این نزاع بیان کرد و نامبرده با تشکیل پرونده به مرجع قضایی تحویل شد. سلگی در پایان با اشاره به اینکه ایجاد هر گونه ناامنی و درگیری خط قرمز پلیس است و با مرتکبان قاطعانه برخورد خواهد شد، تصریح کرد: استفاده از فرهنگ گفتمان و مشاوره گرفتن و نقش ریش سفیدان و معتمدان برای حل مشکلات در دعاوی، می تواند مانع بروز این گونه موارد جبران ناپذیر شود.


کد مطلب: 270979

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/270979/دستگیری-قاتل-فراری-ملایر

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir