به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۳:۲۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۲/۱۹ ساعت ۱۷:۰۲
کد مطلب : ۲۷۰۹۸۹

مدت برگزاری نمایشگاه مجازی تمدید شد

مدت برگزاری نمایشگاه مجازی تمدید شد
گروه اقتصادی: رئیس کمیسیون فناوری اطلاعات و ارتباطات اتاق ایران با بیان اینکه برپایی نمایشگاه مجازی شرایط گذار کسب‌وکارهای سنتی به دیجیتال را فراهم آورده است، از تمدید برگزاری این نمایشگاه تا پایان فصل بهار خبر داد.به گزارش ایسنا، محمدرضا طلایی، با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه مجازی ایران تا ۳۱ خردادماه تمدید شده است، توضیح داد: پیش از این قرار بود این نمایشگاه تا تاریخ ۵ خردادماه برگزار شود اما بنا به درخواست مشارکت‌کنندگان و استقبال از خدمات جدید نمایشگاه مجازی ایران مانند سمینارهای مجازی تصمیم بر آن شد که مدت زمان برگزاری این نمایشگاه تا انتهای خردادماه تمدید شود.

طبق اعلام اتاق تهران، وی افزود: ثبت‌نام برای تخصیص غرفه در نمایشگاه مجازی ایران نیز به تبع این تصمیم ادامه دارد و تمامی بنگاه‌های اقتصادی می‌توانند همچنان از تسهیلات و تخفیف‌های نمایشگاه استفاده کنند. این نمایشگاه راه جدیدی را برای توسعه کسب‌وکارها به صورت آنلاین ایجاد کرده است. همچنین خدماتی که به غرفه‌داران ارائه می‌شود، شرایط گذار کسب‌وکارهای سنتی به دیجیتال را فراهم می‌آورد. از این رو شرکت‌های ایرانی روشی نوین را در زمینه به‌روزرسانی شیوه‌های بازاریابی تجربه می‌کنند.

عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران در ادامه به آمار بازدیدکنندگان از این نمایشگاه اشاره و عنوان کرد: بازدید از نمایشگاه مجازی ایران رایگان است و بازدیدکنندگان از اقصی نقاط دنیا می‌توانند از این رویداد مجازی دیدن کنند. از ابتدای بازگشایی نمایشگاه مجازی ایران حدود ۵۰ هزار کاربر از این نمایشگاه بازدید کرده و غرفه‌های مجازی میزبان حضور آنها بوده‌اند.

طلایی پیش از این وی با بیان اینکه امروزه فرهنگ استفاده از فناوری اطلاعات در کشور افزایش پیدا کرده است،‌ گفته بود: تاکسی‌های اینترنتی و خریدهای آنلاین به راه افتادند و فرآیند زندگی افراد را برای دریافت نیازهایشان تغییر دادند. صنعت نمایشگاهی هم دچار یک تحول عظیم شده و حتی بعد از کرونا هم به دلیل مزایایی که دارد، مورد استفاده و بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

از دیگر مزایای نمایشگاه مجازی می‌توان به افزایش بهره‌وری و از بین بردن بعد مکانی تبلیغات اشاره کرد که دیگر محدود به یک شهر و کشور نیست و شرکت‌ها می‌توانند با حضور در نمایشگاه در اقصی‌نقاط دنیا خود را معرفی کنند و مشتری‌ها و مخاطبان هم هدفمند می‌شود.

نمایشگاه مجازی، تمام محدودیت‌های زمانی و مکانی که در نمایشگاه فیزیکی وجود دارد را از بین می‌برد و هزینه‌های حضور در نمایشگاه را برای بازدیدکننده و مشارکت‌کننده یا غرفه‌دار به شدت کاهش می‌دهد. همچنین در نمایشگاه‌های فیزیکی، مخاطبان نمایشگاه عمدتا از همان شهر هستند، در صورتی که در نمایشگاه مجازی، از اقصی نقاط کشور می‌توانند در نمایشگاه حضور پیدا کنند. طبق برنامه‌ریزی، این نمایشگاه در دوره‌های بعد با امکانات وسیع‌تر هم برگزار می‌شود.
برچسب ها: نمایشگاه مجازی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها