به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۲/۱۹ ساعت ۱۷:۱۴
کد مطلب : ۲۷۰۹۹۶

یک زن در جهرم شوهرش را کشت

یک زن در جهرم شوهرش را کشت
گروه حوادث: فرمانده انتظامی شهرستان جهرم گفت: یک زن در جهرم، حین مشاجره با شوهر جوان خود، او را با سلاح سرد کشت. بهگزارش ایسنا، سرهنگ خسرو رزمجویی در تشریح خبر قتل در جهرم گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره نزاع و درگیری خانوادگی منجر به قتل در یکی از محله‌های شهرستان جهرم، بلافاصله تیمی از ماموران انتظامی برای تحقیقات به محل اعزام شدند.
 
 رزمجویی افزود: ماموران انتظامی در تحقیقات اولیه مطلع شدند که خانمی ۲۸ ساله با همسر ۲۲ ساله خود درگیر شده و با ضربات سلاح سرد وی را به قتل رسانده است.فرمانده انتظامی شهرستان جهرم خاطر نشان کرد: همسر مقتول پس از انتقال به مقر انتظامی و در بازجویی اولیه، علت این اقدام را اختلاف خانوادگی و درگیری و مشاجره اعلام کرد.رزمجویی آشنا نبودن زوجین با مهارت های زندگی نظیر کنترل خشم، ناتوانی در محبت و مهرورزی و از هم گسستگی ارتباطی و ضعف باورهای دینی و ارزشی را از عوامل وقوع این حادثه ناگوار برشمرد.
برچسب ها: قتل حوادث
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها