به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۵:۱۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۲/۲۰ ساعت ۰۰:۳۵
کد مطلب : ۲۷۱۰۵۰

واکنش حجاریان به فساد مالی در شهرداری

واکنش حجاریان به فساد مالی در شهرداری
گروه سیاسی: سعید حجاریان، درباره گزارش فساد در دوره شهرداری قالیباف نوشت: «شهرداری تهران با رمز ⁧شمس‌‌الشموس⁩ فتح‌ شد؛ با ورود به پاستور این پروژه را در مقیاس ملی پیش خواهند برد این اهالی ⁧میدان⁩»

شمس‌الشموس نام موسسه آموزشی و مدارس خصوصی است که به پسر باقر قالیباف، الیاس، و مجموعه خیریه «امام‌رضا»(تحت مدیریت همسر قالیباف) تعلق دارد و پیش‌تر از سوی برخی فعالان اجتماعی و رسانه‌ها به سوءاستفاده‌های مالی از امکانات شهرداری متهم شده‌ بود.

گزارش تحقیق و تفحص شورای شهر از قراردادهای نجومی در دوران مدیریت قالیباف
به گزارش دیده‌بان ایران؛ ‌اعضای شورای شهر تهران پس از سه سال بررسی توانستند در قالب طرح تحقیق و تفحص از بنیاد تعاون سپاه و شرکت رساتجارت، پشت پرده قراردادهای مملو از تخلفات میلیاردی شهرداری تهران در دوره مدیریت قالیباف را برای مردم فاش کنند. گزارش شورای شهر نشان می‌دهد در این پرونده که در اذهان عمومی با نام "عیسی شریفی" شناخته می‌شود، مدیران آن دوره فقط به جای تامین مصالح شهر به دنبال تامین منافع یک گروه خاص بودند. با قرائت گزارش کامل این تحقیق و تفحص، متوجه ابعاد ناگفته‌ای از سوءاستفاده‌های صورت‌گرفته در شهرداری تهران خواهید شد.
محمود میرلوحی رئیس کمیته اقتصادی شورای شهر تهران در جریان قرائت گزارش تحقیق و تفحص از رساتجارت گفت: اعضای شورای شهر  توجه کنید که در سه سال گذشته  پیگیری‌های زیادی برای بازپس گیری املاک و اموال شده که موفق هم بودیم و املاک زیادی پس گرفته شده و حتی بسیاری از قراردادها اقاله شده است. با این حال هنوز۴۳۰۰  میلیارد تومان از پول شهرداری را پس نداده‌اند و به مجموعه شهرداری بدهکارند!  و دقت کنید که این عدد به نرخ سالهای ۹۳ و ۹۴ است. همچنین مبلغ ۱۷۰۰  میلیارد تومان بدهی بنیاد تعاون سپاه که در گزارش حسابرسی سازمان املاک شهرداری برای سال ۹۴ آمده بوده، در گزارش سال ۹۵ یکباره حذف شده است! شهرداری ماهیانه ۷۰ میلیارد تومان بابت بدهی‌های دوره پیشین به تامین اجتماعی پرداخت می‌کند
برچسب ها: سعید حجاریان

۱۴۰۰/۰۲/۲۰ ۱۱:۴۴
غارتگران ودزدان گردنه زن شدن میدان‌دار و مدافع حقوق گروهای ویزه وای بر ملتی که رئیس مجلسش غارتگر است (372341)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها