به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۰:۲۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۲/۲۰ ساعت ۱۰:۲۲
کد مطلب : ۲۷۱۱۰۳

حیدری: سه امتیاز مفت از دست پرسپولیس پرید

حیدری: سه امتیاز مفت از دست پرسپولیس پرید
گروه ورزشی: یک پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید این تیم برابر سپاهان شایسته کسب پیروزی بود.سپهر حیدری  درباره تساوی پرسپولیس برابر سپاهان اظهار کرد: بازی جذابی را تماشا کردیم و هر دو تیم بازی تاکتیکی را به نمایش گذاشتند. دو تیم بازیکنان خوبی هم در زمین و هم در روی نیمکت داشتند که به مربیان اجازه می‌داد بتوانند تاکتیک‌های مختلف را اجرا کنند.
 
او افزود: در آغاز بازی، دو تیم با پرس شدید بازی می‌کردند و به همین خاطر در میانه میدان بازیکنان در امر بازی‌سازی خیلی موفق نبودند. سپاهان به دنبال این بود که حسینی از سمت راست و نورافکن از سمت چپ ارسال کنند و در این کار خیلی موفق نبودند. در ادامه سپاهان به دنبال این بود که با شوت‌زنی از راه دور، به گل برسد که روی همین تاکتیک به گل تساوی رسیدند. اگر بخواهیم درباره کیفیت بازی صحبت کنیم باید بگوییم پرسپولیس خیلی بهتر از سپاهان بازی کرد و شایسته کسب پیروزی بود.

وی ادامه داد: پرسپویس روی یک اتفاق گل خورد. روی یک برگشت و شوت، توپ به سیامک نعمتی خورد و با یک اتفاق دروازه پرسپولیس باز شد. مطمئنم اگر این اتفاق رخ نمی‌داد، پرسپولیس به این راحتی‌ها گل نمی‌خورد. سیستم دفاعی پرسپولیس اصلا اجازه خودنمایی به سپاهانی‌ها نداد و سجاد شهباززاده به عنوان بهترین گلزن لیگ اصلا فرصتی به دست نیاورد. پرسپولیس هم در خط حمله و هم دفاع سازمان خوبی داشت و هر زمانی اراده کرد فرصت گلزنی ایجاد کرد. سه امتیاز مفت از دست پرسپولیس پرید و این نتیجه عادلانه نبود.

حیدری در ادامه درباره این که آیا برنده این دیدار می‌توانست قهرمان لیگ را مشخص کند؟ گفت: بازی‌های زیادی باقی مانده و اختلاف امتیاز بین تیم‌ها کم است و اگر تیمی هم برنده می‌شد قطعا نمی‌توانستیم بگوییم قهرمان خواهد شد اما من مطمئن هستم پرسپولیس امسال هم چند هفته مانده به پایان لیگ، قهرمان خواهد شد. پرسپولیس برابر سپاهان برای برد رفته بود اما متاسفانه بدشانسی آورد و سپاهان خوش شانس بود.

او درباره عملکرد گزارشگر تلویزیونی بازی هم گفت: متاسفانه گزارشگر بازی مثل یک طرفدار سپاهان گزارش می‌کرد. وقتی قرار است گزارشگر بازی به این مهمی کار کند، باید کارش را منطقی و عادلانه انجام بدهد، نه این که یک طرفه گزارش کند و با لذت خاصی از تیم سپاهان تعریف کند. سپاهان تیم قابل احترامی است اما این طور گزارش کردن درست نبود.

او در ادامه درباره جنجال‌های قبل و بعد از مسابقه هم گفت: طرفداران اصیل سپاهان قابل احترام هستند و هیچ وقت چنین کاری نمی‌کنند و فقط تماشاگرنماهای اصفهان جنجال به پا می‌کنند. مردم اصفهان افراد با شعور و خونگرمی هستند اما باید پذیرفت که پرسپولیس بیش‌ترین هوادار را  در اصفهان دارد و بعد از پرسپولیس، سپاهان بیش‌ترین هوادار را در این شهر دارد. هیچ‌وقت هواداران پرسپولیس شروع کننده درگیری‌ها نبود و امیدوارم طوری شرایط مدیریت بشود که سپاهانی‌ها هم درگیری را شروع نکنند.
برچسب ها: پرسپولیس
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها