به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۶:۱۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۲/۲۰ ساعت ۱۲:۴۹
کد مطلب : ۲۷۱۱۶۸

تمام مجوزهای سفر به گیلان باطل می‌شود

تمام مجوزهای سفر به گیلان باطل می‌شود
گروه جامعه: رئیس پلیس راه گیلان با اشاره به اعمال ممنوعیت تردد در تعطیلات عید فطر در مبادی ورودی استان، گفت: تمام مجوزهای صادر شده برای سفر باطل است.به گزارش مهر، سرهنگ جاور صفاری صبح دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اعمال ممنوعیت تردد در تعطیلات عید فطر، اظهار کرد: این تصمیم از سوی ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا و به منظور ممانعت از افزایش تردد و فراهم شدن شرایط انتقال بیشتر ویروس کرونا اتخاذ شده است.

وی با بیان اینکه بر همین اساس از ساعت ۱۲ ظهر فردا (سه شنبه) ورود به استان گیلان ممنوع خواهد بود، افزود: پلیس در مبادی ورودی حضور داشته و از ورود خودرو با پلاک‌های غیر بومی جلوگیری خواهد کرد.رئیس پلیس راه گیلان در ادامه تأکید کرد: تردد خودروهای شخصی با پلاک غیربومی توسط پلیس راه و دوربین‌های ثبت تخلف در مبادی ورودی به استان گیلان، کنترل و رصد می‌شود.

وی با اشاره به اینکه رانندگانی که این موضوع توجه نکرده و در شهرهای قرمز تردد کنند، یک میلیون تومان جریمه خواهند شد، گفت: خودروهایی که در شهرهای نارنجی و زرد تردد داشته باشند نیز ۵۰۰ هزار تومان جریمه می‌شوند.سرهنگ صفاری به لغو همه مجوزهای صادر شده برای سفر نیز اشاره و اضافه کرد: این مجوزها تنها در صورت اضطرار صادر خواهند شد.

وی افزود: این ممنوعیت‌ها شامل خودروهای شخصی خواهد بود و از تردد این نوع از وسایل نقلیه در مبادی ورودی به استان گیلان جلوگیری به عمل خواهد آمد.رئیس پلیس راه گیلان به شهروندان گیلانی و سایر هموطنان توصیه کرد در راستای حفظ سلامت خود و دیگران از ترددهای غیرضروری خودداری و با مجریان طرح‌های ترافیکی نیز همکاری کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها