به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۵:۳۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۲/۲۰ ساعت ۱۳:۲۷
کد مطلب : ۲۷۱۱۸۶

بضاعت سیاسی کشور همین است

بضاعت سیاسی کشور همین است
گروه سیاسی: یك نماینده پیشین مجلس درخصوص افرادی که تا به امروز اعلام کاندیداتوری کردند، گفت: اشخاصی که نام‌شان مطرح شده به هر حال دارای یکسری سوابق سیاسی هستند چه در حوزه اصلاح‌طلبان و چه در حوزه اصول‌گرایان، تعدادی در دوران فعالیت خود موفق بودند و تعدادی هم موفق نبودند اما باید پذیرفت که بضاعت سیاسی کشورمان همین است.
داوود محمدی، درباره فضای انتخابات اظهار کرد: شرایط چندان جالب نیست و بیشتر شاهد خاموشی و رکود هستیم. امیدوارم در روزهای آینده اوضاع کمی بهتر شود البته احزاب و گروه‌های سیاسی کار خود را آغاز کردند و برخی حتی لیست دادند اما با این این حال هنوز آن تحرک لازم و چیزی که انتظار می رود به وجود نیامده است.
او با اشاره به راهکارهای موجود برای بهبود این شرایط ادامه داد: قبل از هر چیز باید زمینه حضور افرادی که به نمایندگی از سوی مردم دوست دارند شرکت کنند فراهم شود. مردم فکر می‌کنند با شرایطی که به وجود آمده امکان رای دادن به فرد مورد نظرشان را ندارند، این تفکر را باید از بین برد. چه واقعیت باشد چه نباشد اما متاسفانه این فضا است. مردم این روزها احساس می‌کنند حضورشان پای صندوق‌های رای بی‌تاثیر است. نگرانی‌های اخیری که برای مردم در سال‌های اخیر به ویژه در حوزه اقتصادی هم رخ داد بی تاثیر در این تفکر شکل گرفته نیست.
محمدی افزود: مردم می‌گویند بر فرض که رییس جمهور را هم انتخاب کردیم ولی وقتی رییس جمهور هم نتواند مشکلات را حل کند این مشارکت چه فایده‌ای دارد. رسانه‌ها برای بهبود این شرایط نقش پررنگ‌تری دارند که باید کمک کنند و مسائل را بهتر و شفاف مطرح کنند ولی به هر جهت این تفکر که شرکت و عدم شرکت ما تاثیری در سرنوشت سیاسی کشور ندارد تفکر خوبی نیست. این را باید شکافت و بررسی کرد تا به ریشه رسید و آن را درست کرد. متاسفانه زمان زیادی هم باقی نمانده اما این محدودیت زمانی نباید باعث شود که بخواهیم از فعالیت‌مان در جهت بهبود این وضعیت کم کنیم.

 
برچسب ها: انتخابات

۱۴۰۰/۰۲/۲۰ ۲۱:۵۲
بخدا تمام افرادی که میگویند و مطرح هستند در حد این قالب نیستند چرا اجازه نمیدن تا افراد تحصیل کرده و اقتصادان کاندید شوند (372373)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها