کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کنعانی زادگان:تیم ملی‌فوتبال‌شرایط سختی دارد

20 ارديبهشت 1400 ساعت 18:08


گروه ورزشی: مدافع تیم ملی فوتبال ایران درباره شرایط ملی پوشان در راه جام جهانی قطر توضیحاتی را بیان کرد. محمد حسین کنعانی‌زادگان، مدافع تیم ملی فوتبال ایران و پرسپولیس پس از تزریق واکسن کرونا اظهار داشت: خدا را شکر واکسن کرونا را تزریق کردیم. برای تمام مردم آرزوی سلامتی می‌کنم و امیدوارم واکسن کرونا به تمام مردم تزریق شود. فاصله‌گذاری در محل تزریق واکسن انجام شد. امیدوارم در ادامه هم مشکلی هم رخ ندهد.

مدافع پرسپولیس ادامه داد: به همراه ۵ - ۶ نفر واکسن زدیم. امروز بازیکنان استقلال، پرسپولیس، تراکتور، سپاهان و سایپا  هم برای در کمپ تیم های ملی فوتبال حضور داشتند.کنعانی‌زادگان درباره نوع واکسن تزریق شده و زمان تزریق دوز دوم کرونا گفت: نمی‌دانم چه نوعی واکسنی به ما تزریق شد، اما قرار است ۱۵ روز دیگر دوز دوم را دریافت کنیم.

مدافع تیم ملی در خصوص شرایط تیم ملی ایران برای صعود به مرحله بعدی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر خاطرنشان کرد: تیم ملی شرایط سختی دارد. وضعیت گروه تیم ملی به گونه‌ای است که باید تمرکز کنیم تا بازی‌های خود را ببریم. قول می‌دهم با تمام توان وارد بازی‌ها شویم.مدافع پرسپولیس در مورد درگیری‌ بازیکنان پس از دیدار سپاهان و پرسپولیس اظهار داشت: پس از سوت پایان، پورقاز توپ را به سمت نیمکت ما شوت کرد که کار درستی نبود. کنعانی‌زادگان درباره دربی تهران گفت: استقلال و پرسپولیس شرایط خوبی دارند و برای سه امتیاز می‌جنگند. ما ۵۰ - ۴۰ میلیون هوادار داریم و برای شادی آن‌ها تلاش خواهیم کرد.این بازیکن در پاسخ به سوالی درباره پیشنهادش از لیگ ستارگان قطر سکوت کرد.


کد مطلب: 271256

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/271256/کنعانی-زادگان-تیم-ملی-فوتبال-شرایط-سختی

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir