کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نویدکیا: ما اشتباه کردیم، معذرت می‌خواهم

21 ارديبهشت 1400 ساعت 10:11


گروه ورزشی: سرمربی تیم فوتبال سپاهان می‌گوید به عنوان مسئول فنی زرد پوشان اصفهانی، به خاطر اتفاقات دیدار تیمش برابر پرسپولیس عذرخواهی می‌کند.به گزارش ایسنا، محرم نویدکیا درباره اتفاقات بعد از دیدار تیمش برابر پرسپولیس، اظهار کرد: ناراحت کننده است چون نمی‌توانیم دیگر همه چیز را به گردن هواداران بیندازیم. من باید مسئوایت تیم خودم را قبول کنم و آقای  گل‌محمدی هم باید مسئولت قبول کنند. ما اشتباه کردیم و آنها (تیم پرسپولیس) هم اشتباه کردند.
 

وی درباره حضورش در درگیری‌ها هم گفت: من آنجا بودم و می‌خواستم جدا کنم. البته بیشتر بحث لفظی بود و سعی کردم بازیکنانم را ارام کنم. بعد از بازی به سمت داور رفتم و با او دست دادم و بعد که برگشتم دیدم درگیری شروع شد. برای همین در کنفرانس خبری گفتم ندیدم چه کسی دعوا را شروع کرد. از اول فصل سعی کردم تا می‌شود با نوع ادبیات خودم تنش‌ها را کم کنم اما از مسئولان باشگاه پرسپولیس هم خواهش می‌کنم که به دنبال کم کردن تنش‌ها باشند.

او همچنین گفت: وقتی روی نیکمت پرسپولیس به بازیکنان می گفتند بیفتید روی زمین، این یک مساله فنی است و ارتباطی با حواشی نداشت. من یک فرد ایده‌آل گرا هستم و توقعم این نبود که از  روی نیمکت چنینی چیزی بشنوم. شاید اشتباه کردم این مساله را مطرح کردم. شاید نظر آقای گل‌محمدی بازیکن آسیاب دیده  تیمش بوده باشد.

نویدکیا تصرح کرد: حواشی را بیش از حد گردن هواداران انداختیم. اگر الان اتفاقی رخ داده، تقصیر ما بوده و باید مسئولیت آن را قبول کنیم. چه ما وچه آنها باید مسولیتت بپریریم. این مسائل برای فوتبال فاجعه است. من تا وقتی هدایت سپاهان را بر عهده دارم سعی می کنم و دلم می‌خواهد دو تیم و هواداران با ارامش کار را پیش ببرند و تیمی که حقش است قهرمان بشود. در درگیری بعد از بازی همه می‌خواستند جدا کنند و بحث درگیری نبود اما بهتر است مسئولیت تیم خودمان را بپذیریم و نمی‌توانیم آن را به گردنن هوادران بیندازیم. وقتی ما به عنوان مسئول تیم نمی‌توانیم خودمان را کنترل کنیم چطور باید انتظار داشته باشیم که هوادار از روی سکو احساسات خود را کنترل کند؟ من معذرت خواهی می‌کنم و می‌خواهم آقای گل‌محمدی هم بیاید و مسولیت قبول کند و اجازه ندهد دیگر چنین اتفاقی رخ دهد. اگر ما بتوانیم خودما را کنترل کنیم می‌توانیم انتظار داشه باشیم که هواداران هم این کار را انجام بدهند.


کد مطلب: 271314

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/271314/نویدکیا-اشتباه-کردیم-معذرت-می-خواهم

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir